Alla inlägg under januari 2011

Av Lindgren - 20 januari 2011 11:33

Igår kväll innan jag och Hillar somnade sa jag till honom att han skulle ställa min väckarklocka på 7.30, men iställe så slåg han larmet på 8.30

Men som jag sagt, men kan inte komma ihåg allt en person sagt INNAN man somnar. För det är lätt att glömma bort och då gissar man istället. Men inga tårar spilda här inte.


Har nyss ätit min frukost och snart ska jag ta och klä mig för att gå en rundtur ut med Rocky så han få göra sin behov.


Av Lindgren - 19 januari 2011 19:55

Jag tycker det är rent utav löjligt!

Jag tänker i alla fall inte byta. Eftersom jag har ett stjärntecken/halsband runt min hals, som jag fått av min farfar som betyder allt för mig och gick bort 2008. Det RIKTIGA stjärtecknet jag är och det är självklart Vågen/Libra. Jag är född Våg/Libra och kommer ALLTID att vara Våg/Libra.


Kommer inte byta för det minsta lilla, bara för att "jordens axel har resulterat att vi har fått nya"!

Jag behåller det jag är och jag ställer mig inte i någon annan AXEL. Som sagt jag är född Våg och kommer ALLTID att vara Våg/Libra!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Färg: Rosa, blå och lavendel

Tarotkort: Måttlighet

Motto: Jag väger - Jag älskar

Turdag: Fredag

Positiva drag: Behaglig, romantisk, vänlig och diplomatisk

Negativa drag: Flirtig och vankelmodig

Turnummer: 6 och 9 (69   )



Du är romantisk och barnkär och

vill ha en stor familj.

Du är generös och med din fantasi

blir förhållandet aldrig tråkigt.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Kollade nyheterna på nsd.se och där står det kanske mer förklarat. Tänker inte byta till Jungfru bara för att nyheterna och jordens axel har flyttat på sig!

Av Lindgren - 19 januari 2011 06:43

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Ja, säg någon som inte har gjort det.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Det måste de väl ha gjort. Men det skulle kännas "konstigt" om de sa rakt ut att det älskar en. För det ända "jag älskar dig" jag har fått är i mobilen, då jag sakt hörs senare och då få man tillbaka "detsamma".

Har du ett syskon?
Flera syskon inte bara en!
Har du någonsin haft sex med någon?
Ja.

Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har de garanterat! Jag har ju som varit barn engång i tiden.
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Har ju inte svarat på alla frågor än. Men det kanske kommer en "läskig" en snart.
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej, för jag har nyss vaknat och stoppat lite mat i magen.
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja, ganska 100% säker på det.
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Ja.
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja.
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Ja, naturligtvis. Men inte något jag skulle testa heller. Jag fantiserar mest!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Ja! "Godmorgon ungdomar är ni.." *En dörr stängs hårt!*
Har du haft sex med mer än tre personer?
Nej, varit inte bara hålla sig till en person? Det räcker eller..
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej.

Av Lindgren - 18 januari 2011 21:15

1. Vad heter du? Carina.
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? När jag var mindre ville jag hetta Maja, men jag är så van nu att det får bli Carina.
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning faktiskt. Har inte frågat rättare sagt.
4. Vilket stjärntecken är du? Våg.
5. Vilken årgång är du? 90a.
6. Vart bor du? Skellefte
7. Bott utomlands? Nej.
8. Flyttat antal gånger? Ett X antal.
9. Vart skulle du vilja bo? I en enplansvilla!
10. Vilken skolklass? Går folkhögskola i klass 2b.
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Jag planerar inte framtiden.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? Ca. 166 cm.
2. Hur mycket väger du? Man frågar inte en "dam" om sin vikt.
3. Hårfärg och frisyr? Naturell: Brun, Färgat: Lila, självfall.
4. Ögonfärg? Blå/Grön, typ mellerade.
5. Mest nöjd med? Om jag MÅSTE välja! Få det bli ögonen.
6. Minst nöjd med? ALLT! Men om bara en sak så säger jag väl.. MITT HÅR!
7. Skostorlek? 38/39
8. Glasögon? Nej.
9. Har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen (5), Piercing i läpp.

FAVORITER
1. Filmer? Knuckelheads (stavning?)
2. Låtar? Gott&Blandat!
3. Årstider? Sommaren och hösten!
4. Mat/dryck? Det varierar mellan kaffe, enegidryck och vatten.
5. Djur? Hund.
6. Färg? Mörk lila.
7. Parfym? De JAG tycker luktar gott.
8. Tv-program? The Simpson och Family guy.
9. Ämne i skolan? Svenska
10. Sysselsättning? Går skola, shoppar och umgås.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Den jag haft hela vintern?
2. Vad använder du just nu för skor? Vanliga hederliga skor!?
3. Favoritfärg på kläder? Svart, brunt, alla typer av rosa.
4. Favoritmaterial på kläder? Så länge det är skönt, använder jag det.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Klänningar, jeans och massvis med underkläder (Man kan aldrig ha för lite!)
6. Favoritaffärer? Egentligen vet jag inte om jag har några få favoriter. Fynden gör man bäst lite här och där.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det beror på vilket humör man är på.
8. Favoritmärke? Finns det märken? OMG!
9. Vad har du för byxstorlek? Beror på byxorna!
10. Vad har du för tröjstorlek? Olika beroende på modell.

DITT/DIN RUM/LÄGENHET/VILLA
1. Stort, litet eller mitt emellan? Själv tycker jag det är för litet!
2. Vilken färg på tapeterna? Grön (tvrum), gul (kök), vit (badrum) och blå (hall)
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? What!?
4. Favoritmöbel i rummet och varför? Min säng, annars har jag ingenstans att sova!
5. Vad vill du ändra där inne? Tapeterna och möblerna.
6. Vad har du där inne av följande:
A) Tv? Ja.
B) Video/dvd? Ja.
C) Dator? Ja, tre stycken.
D) Stereo? Ja, men inte i kopplad.
E) Telefon? Nja, mobilen?
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Snö och ännu mer snö!
8. Vad gör du oftast i ditt rum? Allt eller inget.
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Rocky och Hillar.
10. Favoritpryl i rummet? Mobilen och datorn.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Hans
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu? Busskort, nyklar, läppsyl, bankkort, tändare, halstabletter och tuggummi.
b) Skolväska just nu? Skolböker, penna och sudd, tändare, kalender, bok: Onskan, överstryckningspennor, läppsyl, tamponger osv.
c) Handväska eller liknande just nu? Samma som skolväskan!
3. Vad är du beroende av? Solljus, familj och vänner.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Klover vaseline.
6. Vad tror du på? Att alla är lika värdefulla.
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Pass?
8. Vad köpte du senast? Hårddisk till datorn.
9. Har du nåt husdjur? Ja, en hund och han heter Rocky.
10. Vad bor du i? I lägenhet.

GREJER
Plånbok: Har ingen!
Tandborste: Rosa
Smycken: Ett halsband jag fått av farfar, det är en våg.
Solglasögon: Har inga.
Underkläder: Naturell?
Nagellack: Vit

Av Lindgren - 18 januari 2011 15:40

Hillar skulle "överraska" mig idag och möta mig vid bussen. Det gick inte alls enligt hans planer. Eftersom jag såg honom redan innan bussen hade stannat. Så jag tog en annan väg och möte han på det viset istället.


Haha, måste ju få ha lite kul ibland. Först trodde jag det var något speciellt idag, men det är det inte. Så började jag funderade över det, men men..


Av Lindgren - 18 januari 2011 07:24

Ny vaknat och fått i mig nudlar och försöker slurpa i mig kaffe så jag ska klara av dagen. Ska fortsätta göra mig i ordning för skolan. Så jag inte kommer försent till skolan heller. Men det är ingen bråska, bussen går klockan åtta här ifrån. Sen är det bara 100m till dörren jag ska gå in till. Så jag kommer inte komma försent i alla fall.


Av Lindgren - 17 januari 2011 21:32

Har suttit och spelat CSS mellan tiderna jag har bloggat. Gud vad duktig jag håller på att bli. Jag känner det i alla fall. Kanske inte är lika bra som snus och de. Men vänta så ska ni allt få se att jag kan bli bättre.


Av Lindgren - 17 januari 2011 18:34

Bilder säger allt eller hur?

Sen visst är han/hon inte söt?


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards