Alla inlägg under januari 2012

Av Lindgren - 31 januari 2012 16:45

Älsklingen min har fortfarande inte kommit hem. Han sitter hemma hos sin kompis och dricker kaffe och glömmer bort tiden. Men det är sånt som händer.Få se om jag få mina pommes till middag, jag gav förslag till det. Men när det blir middag vet jag inte riktigt än.. men han kommer då han kommer.


Sen möte jag upp lillebror E och han kom hit och va sociall ett tag. Men han skulle gå hem nu och äta skulle jag tro. Sen tog han med Rocky till mamma och nu ska han vara där till på fredag någon gång. Sen kommer Rockys husse och hämtar honom i helgen.

Av Lindgren - 31 januari 2012 11:01

Steg inte upp för så länge sedan. Älsklingen va super gullig och väckte mig för han skulle fara och hjälpa en kompis pappa att flytta. Innan han gjorde de sa jag åt honom att gå och raka sig  


 Sen direkt jag steg upp ur sängen och hade tagit på mig kläder och gått ner till vardagsrummet, samt så hade älsklingen farit. Så tog jag i mobilen och ringde till frisören och bokade tid för klippning.

Av Lindgren - 30 januari 2012 18:48

Den här dagen har vi allihopa tagit det lugnt. Mamma kom och tog Rocky på promenad tillsammans med jobbet medan jag hade besök av pappa. Sen när Rocky kom tillbaka så klippte jag klorna på honom så nu är han fin!


Sen har jag spelat lite WOW som vanligt. Snart ska min karl raida och då ska jag ta och se på Teen mom 3! Det är ett proglam som jag verkligen gillar faktiskt..

Av Lindgren - 29 januari 2012 14:39

Idag steg jag upp väldigt sent. Men har ändå gjort en hel del nu på morgonen. Direkt min karl for och jobbade så gick jag upp och tog en varm dusch, hade innan de tagit bort mitt gammla nagellack och nu sitter jag med det nya på.

Snart ska jag ta och gå och laga lite mat, sen funderar jag på att gå till ICA och köpa lite gotta. För igår så va jag super sugen på en massa godis. Men jag hade inget hemma förutom glass och de är jag inte sugen på!


Aja, ska måla ett till lager på naglarna och sen laga mat. hare så bra så länge!

Av Lindgren - 28 januari 2012 15:49

Hur lika är inte jag och mamma egentligen?


För mig så är jag inte så himla brydd.

Mamma tycker bara synd om mig... HAHA!


   

Av Lindgren - 27 januari 2012 21:52

Då har man gjort bort en del idag.

Har köpt väggdekoration till barnrummet och nu sitter det äntligen uppe. Var mycket pillerjobb med trädet som Nasse sitter i osv. Men klarade det med sax och hjälp av min älskling.


Sen har vi varit och stor handlat det tyckte inte alls min mage om. Jag har mått jätte dåligt idag och jag hoppas verkligen att det blir bättre snart. Har ätit en massa kiwi och jag hoppas det inte är de som sätter igång magen min!
Sen såg jag en bra erbjudande på ICA Maxi. Vi köpte blöjor! 29:- om du handlat för 200:- , 29+29:- om du handlat för 400:- osv. Ni förstå att då köpte vi ett antal plus tvättservetter. Tycker det är bra att vi startat någonstans iaf...


Det här är bara en del av de som vi satte upp på väggen.

Av Lindgren - 25 januari 2012 15:06

Har nyss haft en super trevligt besök av min barndomskompis S. Vi har suttit och snackat en massa "girltalk" och så har vi bjudit henne på lunch. Mums, hon fick hamburgare till lunch.. själv så åt jag makaroner blandat med köttfärs.

Jag ser fram i mot att hon ska komma hit nästa vecka också och hälsa på. Var ett tag sedan vi umgick otroligt mycket. Minns våran barndom! Det var tider de   


Av Lindgren - 24 januari 2012 14:14

Ställde klockan på tio idag för att jag skulle stiga upp och gå ut med Rocky. Men hade tydligen stängt av den och somnat om. Stackars Rocky.. men han kom inte och väckte mig som han brukar göra och de va skumt. Men han kanske va lika trött som mig, för han låg ner och såg ut som han sov.

Ringde mamma så fort jag vaknade och hon kom hit lika fort och hämtade honom. Det är klart, eftersom hon älskar honom så otroligt mycket. Men vem kan inte älska Rocky?

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards