Alla inlägg under september 2010

Av Lindgren - 30 september 2010 13:32

Har nyss haft svenska prov och det gick faktiskt hyfsat bra! Jag är glad att jag kunde svara på allt förutom ca tre-fyra frågor. Så jag har verkligen pluggat in det. Men tyvärr så kom inte jag riktigt ihåg allt. Men jag försökte i alla fall.


Imorgon är det D-dagen! Då sticker jag till Stockholm tillsammans med min mamma och A. Det känns jätte roligt samtidigt spännande! För man vet aldrig vad som kan hända!

Jag är i alla fall skit peppad på att fara redan idag. Men jag få vänta och känna efter innan. För man ska inte stessa fram dagarna. Utan ta dagen som den kommer!


Har sagt det här FÖRR och jag säger det IGEN!   Kommer inte kunna skriva på bloggen lördag, kanske söndag. Men det beror på då jag kommer hem ifrån Stockholm. Så jag kan inte lova er att jag skiver på söndag. Men KANSKE, är båda ja och nej. Men ni få väl hålla utskik om jag skriver eller inte!   

Sen så kommer det ju ut på facebook, så om ni har det och är vän med mig så märker ni ju om jag skirver.


Jag skulle bli SKIT glad om jag hade fått kommernater på bloggen snart. Ni är ju så himla många som kollar varje dag och jag skulle verkligen uppskatta, att få frågor medans jag är i Stockholm. För då har jag verkligen något att se fram imot när jag kommer hem och skriver nästa gång i bloggen!


 

Av Lindgren - 30 september 2010 06:54

Sitter i morgonrock och en kaffekopp i en hand och nudlar mitt framför mig. Mums, har verkligen en god frukost. Så det kan inte bli bättre.

Steg upp ungefär vid fem! Jag säger bara, jippi! Men det är ändå bra. För jag ska direkt i säng då jag kommer till mamma min. Så jag få sova ut innan Stockholm!

Av Lindgren - 29 september 2010 21:05

Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen. Imorgon ska jag upp tidigt med en hel resväska. Men det har jag gjort förr så det ska jag klara av det utan som några helst problem!
Imorgon efter skolan ska jag till mamma och lägga mig så fort jag kommit hem, men tror inte det kommer att hålla. Eftersom jag har mina kära bröder där som jag vill umgås med!


Jag vill bara säga er en sak innan ni tror tex. Har hon lagt ner bloggen, utan att säga till?  Varför skriver hon inte längre? osv.

Men i helgen ska jag inte blogga ALLS! Istället för att blogga, ska ta vara med mamma ner i Stockholm och bara umgås med henne och självklart många, många fler! Ska som sagt på färja och där har de ingen dator, i alla fall vad jag vet! Men ska i ändå inte sitta framför en dator! Jag ska ha kul den här helgen utan internet och en skärm, framför ansiktet!


Dognatt, vi hörs av imorgon på morgon istället!   

Av Lindgren - 29 september 2010 19:25

Ont i magen, ont i huvudet!   

Är så mycket just nu att jag inte kan koncentrera på läxan jag ska ha klart till på tisdag! Blir så himla irriterad. Vet inte vad jag ska ta mig till. Men ska tänka pocetivt, ska ju till Stockholm om två dagar tillsamman med mamma och A! Kommer bli hur kul som helst känner jag.


Pratat idag med mamma om vad man ska ta med sig ner. Så nu har jag lite mer koll! Jag tycker inte om att stressa igenom saker och ting! Men tro jag ska ta min handväska och inte bara resväskar. För det är så mycket små plock jag har med mig, så det blir för mycket i resväskan!

Av Lindgren - 29 september 2010 16:28

Nu är jag hemma efter en lång dag på skolan. Den sista timmen sög, kan jag ju bara meddela er alla som läser. Sa till läraren att jag vill ha hjälp i början är lektionen. Sen när det är fem minuter kvar så då kommer läraren och säger, - Kommer att ta dig förs nästa gång.

När är nästa gång? Ja, imorgon och då har vi en ny uppgift redan! Aja, skit samma. Fick i alla fall hjälp och det är huvudsaken.


När jag kom hem började jag genast gå igenom vad jag skulle ta med mig till Stockholms resan ner på fredag. Är ju F*N inte länge kvar nu ju! Är bara två ynka dagar kvar och det kommer gå som vinden. Jag känner i alla fall det på mig!


Min väska består ganska mycket av gott och blandat. Men har tänkt berättat vad som åker ner i den och så. Men det kommer säkert att ändras på vägen upp   

I väskan min finns just nu: Byxa, klänning, strumpbyxor, underkläder (sockar och trosor!), linnen, t-shirt och långärmetröja. 

Sen kommer det ännu mera, som jag inte kan packa ner riktigt än och det är så mycket som: Till tug i bilen, hårspray, borste, tandborste, smink, osv.

Av Lindgren - 29 september 2010 07:45

Godmorgon, har nyss druckit upp morgon kaffet! Idag ska jag få skjus till skolan.

Vi tog faktiskt sovmorgon idag. För att vi skulle få vila ut lite längre, men tyvärr kunde inte jag vila halvtimmen jag ville riktigt vila, men men kan inte alltid bli som man själv vill.   


Idag ska jag packa inför imorgon. För då ska jag till mamsen efter skolan och då ska jag försöka sova ut. För vi ska upp klockan fyra på fredags morgon! Få se hur jag klarar av det. Kan inte bli så lätt skulle jag tro. Men försöka kan jag! Tror inte mamma åker utan mig ändå så!



Av Lindgren - 28 september 2010 22:25

Stod i köket och gjorde nyss min lunchlåda som jag ska ha imorgon! Det vart kanske en konstig blaning, men jag älskar allt jag har i den.

Matlådan imorgon består så mycket som av; Kasler, spagetti och grönsaker!   


Jag älskar kasler, både att har det på macka och i brunsås.

Jag älskar spagetti, skulle kunna bara äta det med lite krydda och liten smörklick.

Jag älskar grönsaker, tycker det är gott, samt är det också nyttigt.


Nu kanske min mamma blir förvånad! Bruckar faktiskt äta "torr" mat. Men det gör jag faktiskt inte nu längre. Hillar var det som fick mig att äta brunsås!


Av Lindgren - 28 september 2010 21:03

Sitter och väntar på att torkumlaren ska bli klar, så man få vika tvätten och ta och gå och lägga sig! Tycker det är jobbigt att gå till granhuset för att tvätta. Skulle vara mycket bättre om man hade en i lägenheten och kunna tvätta när man vill!


Idag efter skolan så skyndade jag mig att köpa två i en packet leggings! Behöver det verkligen. Har ju fortfarande inte använt vissa av mina nya kläder i min garderob. Men det ska jag ändra på imorgon skulle jag nämligen tro! Har mycket kläder att välja mellan i min lilla garderob! Men tycker inte om att ha dem och visa i allmänheten!


Nu vet jag verkligen, vad jag önskar mig då jag fyller år! det är vissa av bilderna, jag lagt ut under födelsedag/önskelista. Ska visa er bilderna här och nu:


         


Nu mamma! Nu vet du EXAKT vad jag önskar mig, det är ju inte heller länge kvar tills jag ska till Stockholm tillsammans med mamma och hennes kompis A! Bara ynka tre dagar kvar ju! Fatta att tiden har gått fort   Men det gillar jag!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards