Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Lindgren - 9 januari 2011 20:27

Men tänkta bara meddela för er i alla fall, att jag och Hillar ska snart ut med Rocky för sista gången idag. Sen ska jag ta och lägga mig ner och sova. Kan behöva det inför imorgon! Har nämligen skola imorgon och ska upp tidigt skulle jag tro. Eftersom Hillar har skola klockan 9 på morgon, så kan ju jag ta och gå på morgon promenad på morgon så jag hinner vakna till liv innan jag ska åka iväg mot skolan.

Funderar fortfarande på om jag ska äta i stan imorgon eller äta hemma och ta det lugnt till jag ska fara på skolan. Det lutar mer åt stan än hemma i alla fall. Eftersom jag varit hemma sen nyår och inte varit på stan sen mellandagarna.


     


Funderar också på att köpa ett par skor som jag har funderat på länge att köpa, men inte blivit av. Har kollat på något i den här stilen, men inte riktigt. Men det är ju snygga, eller vad tycker du/ni?




Av Lindgren - 9 januari 2011 16:52

Snart dags att lägga sig så man tar sig upp imorgon. Är som sagt skola imorgon och då gäller det att gå i säng i tid och komma upp. Är redan trött nu, men måste hålla mig vaken iaf till 21-22 så jag tar mig upp normal tid.


Kanske också dags att fixa väskan igen, så man kommer ihåg att ta med sig de man behöver till skolan som vanligt. Var ett tag sedan man använde den   Men rutinerna kommer ju tillbaka när det gått ca en eller två veckor. Beror ju på hur trött och slut man är efter första vecka.


Sen har jag möte på onsdag som är viktigt, som jag måste försöka komma ihåg. Men det har jag skrivit upp i min almenacka så det ska väl inte vara något problem eller?

Av Lindgren - 9 januari 2011 14:19

Snälla jag ber på mina bara knän. Det här är en sak jag VERKLIGEN vill ha i min garderob! Tänk er att få den mest önskade presenten i handen. Gissa hur jag hade sett ut? JO! Jag hade varit lyckligare än vad jag är idag alltså, jag menar det verkligen!


Jag vill så mycker, men "får så lite"!


Av Lindgren - 9 januari 2011 11:51

Kanske inte så himla viktigt att veta egentligen. Kunde haft en bejbis nu ju! Mums, är så himla sugen på en också. Men den få vänta lika mycket som jag få vänta.


Idag steg jag upp vid elva, när jag ville försöka stiga upp klcokan nio för att inte vända på dygnet. Men jag vet att jag kommer klara av att stiga upp i alla fall. Har gjort det tidigare förra året, så varför skulle jag inte kunna klara av det det här året? Hehe.



Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards