Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Lindgren - 13 januari 2011 18:55

Märker att jag inte skrivit så mycket på min blogg den här veckan. Men men, jag skriver i alla fall ett inlägg varje dag och så länge jag gör det är jag i alla fall nöjd.


Kan berätta vad jag ska FÖRSÖKA göra imorgon. Imorgon ska jag sitta med Svenska arbetet jag fått i uppgift att göra.

Vi såg en film i onsdags som vi ska skriva lite om. Speciellt något om det jag fått prata om i en liten grupp. Tycker filmen var jätte bra och jag kan gärna rekomendera den. Men tyvärr så kommer jag inte ihåg vad den heter. Men ska ta reda på det imorgon när jag sitter med den.



Fredag imorgon, då vet jag inte om det var sagt som mamma har frågat mina bröder om det blir film eller inte. Eftersom mina bröder inte verkar svara då mamma min planera in det. Få höra med henne idag/imorgon hur det blir. Eftersom Hillar också kanske vill se bio med oss.

Söndagen är planerat och fullbokad redan.

Av Lindgren - 13 januari 2011 17:46

ÄNTLIGEN har jag klarat av hela veckans skola, men det var bara ett prenumiärt schema. Minns inte om det var så man stava det, men shit the same! Så länge jag förstår det så är det lungt!

Nästa vecka börjar det riktiga skollivet! Så jag få hoppas på att det kommer bli bra och det tror jag också att det kommer att bli. Har ju klarat av en hel termin redan, så varför skulle jag inte klara av det hära?


Aja, ska ta och gå och stoppa i mig något i magen. Hillar har lagat lasange idag och jag har diskat bort all disk, men lika fort kommer det mera. Ja mamma, jag vet hur du känns nu!


Av Lindgren - 13 januari 2011 06:22

Nu vill jag tillbaka till sängen!   Jag är jätte trött, men fick i alla fall sova en timme extra idag och det behövde jag verkligen och hoppas att det hälper mig.

Sitter just nu med en kopp kaffe och en macka, det smakar socker! Jag tycker det är jätte äckligt. Men jag ska försöka att inte bry mig så himla mycket just nu.


Måste kolla då bussen min går, ska fixa FC idag på skolan och ja det är väl det jag har att säga för tillfället. Få väl kanske skriva mer senare idag, imorgon? Aja, kanske blir ett till inlägg eller två. Man vet ju aldrig med mig.   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards