Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Lindgren - 2 januari 2011 22:39

[X] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum/lägenhet.
[X] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[] Det finns en pool i din gård. (På sommrarna)

[X] Du klär dig som du vill.
[X] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[ ] Du har aldrig blivit nedslagen.
[ ] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[X] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[X] Ditt rum/lägenhet är stort nog för dig.
[X] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt. (Vad är normalt?)
[ ] Du längtar till skolan.
[X] Du önskar inte att du var någon annan.
[] Du spelar någon sport.
[X] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[X] Du vet vad som händer i världen.
[X] Du bryr dig om folk.
[ ] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.
[X] Du har ett husdjur.
[ ] Du kan hela orden från 10 låtar.
[/] Du har inga "fiender". (Har jag SÄKERT!)
[X] Du är en ganska snäll person.
———————————
Resultat:
0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Mitt resultat:
18,5 poäng

Av Lindgren - 2 januari 2011 21:05

Sista inlägget för idag? Hmm, jag tror det i alla fall. Sen så var det också den "sista" promenaden med Rocky idag också skulle jag tro. Om inte nu han ligger och "pipper" och vill gå ut igen. Men då blir det bara jag och Rocky, inte Hillar. För HAN har skola en vecka tidigare än mig.


Imorgon är det måndag. Vad ska jag göra då? Hmm, ska väl vara hemma ENSAM med Rocky och sen ska jag väl kanske fixa en tvätt tid och så. Men de få vi se senare.. Men jag tror det, eftersom jag varit hemma hos min mamma i två veckor utan att ha tvättat. Men det valde jag själv faktiskt.


 

Av Lindgren - 2 januari 2011 13:46

God morgon eller ska jag säga god eftermiddag?   

Sov till klockan 13 idag och jag kan säga det är bara åtta timmars sömn för mig, jag vet inet hur det är med Hillar.

Aja, har väl inte så mycket mer att berätta? Nej, aja det är väl likest.. Eftersom jag är så himla trött och slut.

Av Lindgren - 2 januari 2011 01:08

Har tidigare skrivit om två ögonblick. Så varför lägger jag inte bara in de istället för att skriva en till? Jag ides verkligen inte sitta och skriva ner ett till. För då måste jag verkligen få tänka och då kommer det aldrig bli av heller.


Sen så är det som sista av listan idag. Så den är klar, ÄNTLIGEN! Men jag hoåppas ni inte bli ledsa i alla fall. Eftersom ni har ju ALLTID något att läsa. Eftersom jag skriver each eternal days!


Men har kommer ögonblicken jag har skrivit tidigare. Så det är bara att klicka på de ögonblicket ni vill läsa.


Ögonblick 1

Ögonblick nr. 2

Av Lindgren - 2 januari 2011 00:56

Kortaste inlägget ever,

kommer detta bli.


Vad betyder ambitioner?   


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



Jag kan NU svara på inlägget eftersom en snäll stjäl har svarat på min fråga. Så jag svarar direkt inder hennes svar.

Den lyder så här:


marie

Söndag 2 jan 01:04

typ vad du har får mål i livet eller nått sånt med enkel förklaring


Mina MÅL i livet är väl inte något jag har planerat eller funderat på. Jag tar en dag i taget och låter livet flytta på vatten. Allstå jag mennar, jag är som en liten guppi på det stora havet!



Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards