Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Lindgren - 14 januari 2011 21:01

Finns inte så mycket att berätta för er idag. Jag har som inte gjort annat än att pratat med Hillar, sett på TV tillsammans. Sen gick vi på ICA ihop och köpte julmust och fikabröd till imorgon osv.


Idag händer det väl inte så mycket mer än att jag sitter här och spelar eller vad jag riktigt gör på datorn.

Sitter i TS och pratar med de trevliga pojkarna och har jätte trevligt i alla fall. Skönt att prata och desutom är det humor i lite alla möjliga "faror". *Haha*


Bio

Av Lindgren - 14 januari 2011 13:05

Tyvärr blir det ingen bio idag. Kollade med min mamma nu idag på FB och tydligen har inte lillebror kollat ens.

Hur svårt är det att kolla på en film på bio? Inte alls svårt, man går ju bara in på sf.se/bio. Aja, inte allt kan vara enkelt eller hur..

Men men, idag ska jag ta det lugnt. Väntar på att Hillar ska komma hem så ska vi äta tillsammans och ta det lugnt. Söndagen är redan planerad, så vi ska ta det lugnt fram till då.


Ska nämligen till pappa och Hillar ska få hjälpa pappa att fixa datorn/datorerna. Verkar som att folk inte vet hur man gör vid dem. Men alla kan göra fel ibland och det måste få hända. Kan inte göra rätt varje dag eller hur? Har själv svårt att göra rätt varje dag! Någonting måste få gå fel någon gång.


   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards