Alla inlägg den 3 januari 2011

Sov

Av Lindgren - 3 januari 2011 18:54


Då har jag sovit bort hela eftermiddagen!   

Jag har i alla fall skickat in studieansökan.

Så nu har jag gjort något vettigt idag i alla fall.

Av Lindgren - 3 januari 2011 12:13

Har sovit utan sömn inatt, så jag få väl se hur dagen ser ut senare idag. Orkar ingenting, men ändå vet jag vad jag skulle behöver göra i lägenheten. Men jag orkar verkligen inte hålla på med de just nu!

Aja, annars sitter jag och fryser och försöker få upp kroppstemperaturen igen. Men det ska jag kunna ordna på egenhand få jag väl hoppas. Annars lägger jag mig i sängen en stund och be Rocky värma mig. Sen tror jag att Rocky bubben min, har feber eller någonting annat liknande.. för han brukar inte vara så här trött! Sen är han varm på nosen, men jag vet inte om det kan vara ett symtom eller något sådant? Han har i alla fall bara legat i sängen ända sen husse for till skolan och klockan 8.20 och det var ju ett bra tag sen, tycker i alla fall jag.



Kan hundar få feber?

Isåfall, hur är "symtomen" för det?

Av Lindgren - 3 januari 2011 06:57

Hoppas att runbriken säger allt. Men om ni skulle vilja köpa de här sakerna, alltså just den saken på bilden. Är det bara att trycka på den bilden som du verkligen skulle vilja köpa!


     

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards