Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Lindgren - 25 januari 2011 22:05

Alla känner varann, alla snackar skit om varann,
alla knullar varann, allas hemligheter blir till nyheter.
Det du inte vet om dig själv- vet alla andra!
Välkommen till Skellefteå !

Av Lindgren - 25 januari 2011 18:17

Jag har som sagt varit hos pappa som fyllde 50 idag, GRATTIS ännu en gång! De han fick av mig och Hillar var; En tröja, en nykelring där det stod V.I.P och ett vykort. Sen hade han fått mycket, mycket mera av släkten och vännerna som var förbi innan vi kom. Synd var det att man inte hann träffa dem!


Sen efter att ha varit hos pappa och ätit tårta och god saker. For jag och Hillar förbi mamma och lämnade en liten present till henne och hennes Nalle. Det fick i alla fall en handduk var.

Efter att ha varit där ville jag till solbacken och kolla efter en hållslagare, men tyvärr hade det inte det. Men jag fick med mig andra fina saker istället!


 

 


Parfym, till mig och Hillar, 

en limpistol samt "skott",

örngått och lakan

och en jacka!   

Av Lindgren - 25 januari 2011 11:24

Ska ta och göra mig i ordning för att åka till stan tillsammans med Rocky.

Alternativ ett: Lämna Rocky hos Hillar och gå på stan tills Hillar slutar skolan.

Alternativ två: Åka buss direkt till pappa och vänta där på Hillar.


Men tror det blir alternativ ett, eftersom då bli vi samtidig där. Men sen beror det också på då Hillar slutar. Men tro han få sluta tidigt! Känner det i alla fall på mig. Men man ska inte tro för mycket heller.


  '

Han ser inte heller farlig ut.

Han vaktar bara det som är HANS.


Sen minns ni ju sist jag åkte buss, att det gick jätte bra med Rocky i bussen. Det ända roliga var att han morrade åt allt som var utanför bussen. Så det är inte så himla farligt. Tänker bara på alla som satt i bussen och kollade på honom.

Tyckte säkert han var "barnslig"! Men han är faktiskt bara 4år. Sen är han MIN bejbis, så det får gå an.




Av Lindgren - 25 januari 2011 10:02

Grattis till pappa,

som fyller 50år idag!
ÄLSKAR dig mest av allt

MVH din ÄNDA dotter!



    





Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards