Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Glömsk

Av Lindgren - 21 februari 2012 21:02

Sitter och sjunger för bebisen    Gud så lugnt det har varit i magen idag tycker jag. Tro bebis är glad över att ha fått en massa gotta i magen. Snart kommer pappas bebis hem från jobbet och då ska vi mumsa i oss det jag har förberätt här hemma som inte min älskling har någon aning om vad det är för något. Men få väl ta och berätta det imorgon för er om jag kommer ihåg det!

Mitt minne är  SÅ KORT...på tal om det kan jag ju berätta vad som hände idag på morgon.


På morgon så steg jag och älsklingen upp ganska sent. Men de beror ju på att han jobbade natt och jag kunde inte sova för jag hade en riktig kickboxare i magen. Men i alla fall, min älskling skulle idag skotta och vi hade öppnat garageporten och sedan sa vi hejdå och han sa till mig innan jag gick in;

- Glöm INTE att stänga porten nu  

Jag stängde dörren bakom mig gick upp och satte mig vid tven. Fick ett sms av älsklingen att jag skulle komma ihåg porten. Vad tro ni jag glömde då? JO, att stänga porten! Typiskt mitt minne alltså   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lindgren - 3 mars 2012 13:04

Nu har jag bytt bloggadress.. jag orkade faktiskt inte vänta tills på tisdag. Det känns som en evighet faktiskt! Men ni som fortfarande vill följa mig blogg, klicka HÄR! Lämna gärna in en kommerntar på min nya blogg. Jag svarar på ALLT! Och kom ihå...

Av Lindgren - 1 mars 2012 23:36

Har fuskat lite och redan börjat skriva i den andra bloggen. Tycker att det är riktigt skönt att starta på en ny kula nu då man samtidigt startar en familj osv. Så jag ser fram i mot att börja redan.. men det kommer fler inlägg så ni få vara uppmärks...

Av Lindgren - 1 mars 2012 19:38

Gud vad jag har sett fram i mot denna helg. För imorgon kommer lilla syster hit och ska sova här hela helgen. Sen kommer T och S hit också, för vi ska ha taco middag. Kommer kanske hinna blogga mer under helgen de få vi se om. Tjejerna som kommer kan...

Av Lindgren - 29 februari 2012 20:06

Titta hit! Jag vill gärna ha din uppmärksamhet   Som ni "alla" vet så ska ju jag snart blogga på min andra blogg och då vill jag såklart veta vad ni vill jag ska skriva om där inne! Vi kan väl ta upp lite exempel?    - Frågor och Svar? - Gr...

Av Lindgren - 29 februari 2012 13:42

Kan berätta för er alla att jag kommer troligen att byta blogg till frokenlindgren. Men det blir då jag är i vecka 20 alltså på tisdag nästa vecka. jag vill som sagt förnya mig och jag kommer självklart ha kvar den här bloggen för att hämta tillbaka ...

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards