Alla inlägg under december 2011

Av Lindgren - 29 december 2011 20:31

Familjen om jag ska vara ärlig!

Jag saknar speciellt mina syskon som bor i Jörn. Jag kan för de mesta träffa dem då det är hemma hos pappa. Som tur är det ju så att pappa hör av sig ofta och han berättar självklart alltid till då mina syskon kommer hem till honom. Då brukar jag alltid försöka duka upp.

Sen är det ju klart att jag saknar syskonen på mammas sida också och jag är super glad över att de brukar komma hit och hälsa på. Sen brukar de vilja sova över här också, speciellt då älsklingen jobbar natt. För det bli så himla ensamt då inte någon annan är hemma för Mysan lever om och man kan tro något helt annat.

WOW

Av Lindgren - 29 december 2011 20:16

Lillebror och en av mammas karls pojkar var förbi och åt kladdkaka och prata en massa skit bara för en liten stund sedan. De skulle gå till Kåken och umgås med någora kompisar. (Kåken är inte föngelset eller något liknande. Utan det är en ungdomsgård.) Sen satt jag och spela lite WOW och fick en massa achievements.


Och när man prata om trollen, så kommer de tillbaka    

Av Lindgren - 27 december 2011 22:27

Idag for jag och älsklingen tillsammans med lillebror R, Morbror T och Moster C till stan och handlade. "Dumpade" av dem i stan och skulle ringa de senare om det ville hem samtidigt som oss, alltså då vi var klara med att stor handla.

Vi gick in på Skohuset och skulle leta ett par skor till mig. Vi hittade ett par och köpte dem och gick ut. Sen lämnade vi den i bilen och gick till expert för att kolla in datorer, en ny laptop kom ut därifrån. Efter det for vi och handlade.


- Älskling, ska du inte köpa shampoo och balsam?
- Vad ska jag ha det till då jag inte ha något hår på kroppen. Förutom mitt skägg!


Haha, tro det är den dumaste frågan jag frågade min älskling idag. Men men, ibland bli det inte alltid rätt.

Av Lindgren - 26 december 2011 20:03

Snart har ett helt år gått och det kan inte bli bättre än så här. Det är mycket som har förändrats, inte bara vännerna utan en själv också. Det är mycket som inte är rätt enligt mig själv vad jag tycker och ser det från mitt perspektiv.


Hur har året 2011 varit för dig? Både bra och dåligt faktiskt.

Bättre än förra året? Jag tycker det här året har varit mycket bättre än förra året.

Någonting du aldrig kommer glömma från 2011? Svårt, men tro det faktiskt skulle vara oktober.

Har du flyttat under år 2011? Ja och nej.

Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja, ni hittar de flesta under kategorin youtube.

Isåfall vilken? Kolla kategorin Youtube!

Har du druckit alkohol? Ja!

Har du rökt? Ja.

Har du kysst en främlig? Ja/Nej?


KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2011? Upp och ner, ner och upp?

Har du varit kär? Ja, jag ÄR kär   

Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja, syskon, föräldrarna osv.

Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja!

Har du haft sex någon gång under året? Ja.

Har du haft ett hemligt förhållande? Nej, det går inte hålla någonting hemligt i Skellefte!


SORG&HÄMD

Har någon i din närhet tagit självmord? ...

Har någon i din släkt avlidit? Inte det här året. Sist var 2008!

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? Nej.

Har du varit i slagsmål? Nej.


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? Ja!

Isåfall vad?   

Har du skämt ut dig? Ja.

Har du ljugit för en vän? Nej.

Har du varit ute en hel natt? Ja.

Har du blivit tagen av polisen? Nej.

Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja.

Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? Ja.


SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du i? Ingen, har gått på VUX/Medlefors.

Har någon varit elak mor dig i skolan? Ja.

Hatar du någon i din skola? Ja.

Har du gjort något framsteg? Kanske.

Har du haft alla rätt på ett prov? Nej.


VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? Ja!

Har du förlorat en vän? Ja.. flera stycken under detta år.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? Nej.

Har du gått bakom ryggen på en vän? Nej.

Har du ljugit för en bästavän? Nej!

Har du haft en relation med en vän? Nej-

Har du många killkompisar? Lite här och lite där. Fler än tjejer i alla fall!

Av Lindgren - 24 december 2011 01:10

R.I.P Mormor Sigridh

54.03.17 - 02-12-24




Tänder ett ljus och tänker på dig.

Det var nio år sedan du försvan från oss.

Vi tänker och saknar dig för varje år, dag och timme som går.


Jag hade varit tacksam om du hade levt idag, så jag fått berätta för dig hur lycklig jag är och hur glad jag är för att fått detta liv. Jag vill också berätta hur mycket jag älskar och saknar dig. Det finns egentligen inte ord att beskriva hur mycket VI saknar dig, kanske jag ska ta och säga egentligen. Det är inte bara JAG som saknar dig, hela min familj tänker på dig och idag tänder vi ett ljus för dig så vi känner att du finns där hos oss.


Av Lindgren - 23 december 2011 15:48

Idag ska jag göra som jag gjort nu i exakt tre år idag. Sitta med min bästis och h*ns farmor och spela på uppesittarkvällen och hoppas på att vi vinner någonting. Jag hoppas att jag vinner en bil!   Annars har vi ju i alla fall haft en toppen kväll tillsammans.

Sen när det är slut så får jag skjuts av min barndomskompis. Eftersom jag har inte tänkt gå hem i slask och halka och slå mig. Sen vill inte älsklingen att jag går där de finns skumatomtar som bor där omkring. Men tur man ha vänner som ställer upp!


Sen vill jag bara säga god jul och gott nytt år allihopa. Hoppas ni får en bra dag    

Av Lindgren - 22 december 2011 20:05

Jag fick min FÖRSTA lillebror två dagar förre julafton och jag var den lyckligaste som hade blivit storasyster till min kära bror. Jag lärde honom allt jag kunde och senare med åren vart det mesta bara bråk. Men nu då man vuxit och blivit äldre och flyttat ut, så blir det mindre bråk och man saknar varandra istället. Jag älskar dig lillebror, jag vill aldrig förlora dig som min bror! OCH då menar jag ALDRIG..


 

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards