Alla inlägg under maj 2011

Av Lindgren - 29 maj 2011 16:55

Har gjort övervåningen (sovrummen + stora toaletten), nu ska jag fortsätta med "mellanvånigen" (köket, vardagsrummet). Jag har planerat hur jag ska hinna med allt, innan älsklingen kommer hem från jobbet. Så jag hoppas på att jag kommer bli klar.

Annars får han göra det sista som inte jag har hunnit med idag. Då kan han göra det medan jag är på skolan och pluggar imorgon.
Men jag hoppas verkligen att jag hinner med hela huset innan han kommer hem från jobbet. Jag jobbar på det i alla fall, men ska inte stressa!


Chris Medina - What Are Words


Låten som får mig och ett par till att falla en tår.

Av Lindgren - 29 maj 2011 14:19

Första gången jag såg dig grät jag,

 och du tröstade mig i din famn.

Tryggheten jag kände hos dig,

så visste jag att du skulle ta hand om mig

Men de här fem orden hoppas jag att du förstår,

JAG ÄLSKAR DIG året om.


Gjort från mitt hjärta till dig!

Mamma, jag älskar dig   

Av Lindgren - 29 maj 2011 14:15

Det gifta paret var ute och gjorde i ordning trädgården inför sommaren. Maken rengjorde grillen och frun stod med huvudet nere i blomrabatten. Mannen säger då: "Din ända är nästan lika bred som grillen!"


Frun säger ingenting utan ignorerar hans kommentar.



Lite senare tar maken måttbandet och mäter grillen. Sen går han och ställer sig bakom frun, mäter hennes ända och utropar: "Jösses, den ÄR lika bred som grillen!"



Frun fortsätter att ignorera hans uttalanden.



Senare samma kväll, när paret hade gått och lagt sig, känner mannen hur andan faller på och han lägger sig närmare frun och börjar krama henne. Kvinnan tittar trött på honom och säger lugnt: "Om du tror att jag tänker sätta igång grillen för en liten prinskorv så tror du fel."

Av Lindgren - 28 maj 2011 22:57

.. att det är Mors Dag imorgon.

Själv har jag och min älskling redan gjort bort det i förväg   Köpte en tunika till min mamma och till älsklingens mamma köpte vi blommor. 

Gjorde bort min i fredag och idag for vi till älsklingens mamma och gav henne den. Blev samtidigt bjuden på smörgåstårta idag, när vi kom och hälsa på. Tack så mycket, den var super god och tack för kuddarna, duken mm. !


Imorgon är det söndag och då jobbar älsklingen eftermiddag. Då ska jag bara ta det lugnt och fixa till i huset hade jag tänkt. Det vi gjort idag det är simpelt men vi renbäddade alla sovrum.

Av Lindgren - 27 maj 2011 22:01

Det har inte hänt så himla mycket nu under dagen. Jag har varit hemma och myst framför tven nästan hela dagen.

Var förbi mamma efter middagen och lämnade en tidig morsdagspresent till henne. Hon fick en tunika/klänning av mig. Hade först tänkt att hon skulle köpa den av mig, men jag ångrade mig och gav henne den som morsdagspresent istället.


Sen vid cirka tre-fyra kom T hit och jag gjorde henne i ordning för stan idag. Hon är fortfarande där och jag väntar på ett svar av henne ikväll. Jag hoppas det i alla fall har gått bra. Men det lär jag kanske få vet ikväll om jag har tur   

Av Lindgren - 27 maj 2011 13:55

Hur gör man när man varit ute och partajat för länge en natt?


Smyg INTE in och tro att din partner sover för då blir det liv. SPARKA istället upp dörren och skrik:

"NU JÄVLAR SKA HÄR KNULLAS!"

Då ska du få se på en som sover!



Av Lindgren - 26 maj 2011 23:41

Idag har jag och mina kära älskling två månader tillsammans   

Fick en parfymflaska som heter "Midnight fantasy, Britney Spears"


    

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards