Alla inlägg under november 2010

Av Lindgren - 30 november 2010 21:30

Gud vad jag bli glad då de säger att bloggen är bra och så! Själv tycker jag inte det, men är glad att inte alla tycker likadant som jag. Hur hade det då sett ut nu då jag skriver och en person som jag läser? BOOORING!


Aja, har inte gjort så himla mycket idag.

- Spelat CS och de är skit kul så länge man dödar någon! Men så fort det inte blir som jag vill, så skiter sig allt. Men ilskan min far ut ut kroppen jätte fort iaf!

- Diskade direkt jag kom hem! Trååkigt, men det är ju ett måste.

- Sett Paradise Hotel! Jippi, är så himmla lycklig att Julia är tillbaka i programmet. Nu kanske det händer saker igen.


   

Av Lindgren - 30 november 2010 16:56

.. på tomten är riktigt stark!   





Av Lindgren - 30 november 2010 16:07

Hör är bilderna på kläderna jag köpte idag. Tyvärr så fick jag fel storlek på de röda thigtsen, så de ska jag byta imorgon. Det är iaf ett måste!


 

Av Lindgren - 30 november 2010 13:48

Nu har jag handlat för idag,det jag ska ha till nu på jul!   Kan också ha den till vardagen, men ska fortfarande inte användas först till helgen i alla fall. En bild på det jag köpt idag kommer inte komma upp just nu! För bärbara är inte här så jag kan lägga in dem. Så ni få ha tålamod ett tag till i alla fall   


Idag har jag bara haft skrivarkurs. Vi fick välja att skriva om en hemlighet, ett gräl eller en till som jag inte kommer på just nu (Irriterande!). Men jag skrev i alla fall om ett gräl. Jag skrev inte om någon speciell person! Jag hittade mest på en massa.



Av Lindgren - 30 november 2010 06:43

Idag är det den sista november och idag ska jag shoppa kläder till helgen som springer hit så småning om. Jag hoppas verkligen att jag hittar en klänning jag verkligen vill ha på mig. Ska som sagt på"semester" tillsammans med min kära mor/mamma.


Sisst jag och hon for och gjorde något tillsammans var 6 April 2010. Jag t ycker det är länge! Men kanske inte ni.. Men alla är som sagt olika.



Av Lindgren - 29 november 2010 22:12

Äntligen, så skönt att det är över.. MEN det är inte över!


Nu har jag slått in alla julklappar till hälften min familj. Men har fortfarande inte köpt julklappar till alla i min familj som sagt, jag hoppas att jag hittar något till den andra halvan!

Familjen betyder så himla mycket för mig. De har alltid ställt upp för mig, både i vått och torrt!


 


Vad tycker du/ni om julklappspapperet?


Av Lindgren - 29 november 2010 21:27

Sitter och gör inte ett skit, vad ska man ta och hitta på?

Jag är rastlös! Jag vill hitta på något..

Aja, kanske ska ta och fixa julklapparna och slå in dem!

Då har ja ju något att göra, eller hur?


Aja, nu har jag hittat en "hobby",
ska ta och göra de nu!

Så man inte GLÖMMER :P

Av Lindgren - 29 november 2010 17:50

Jag vill tacka min underbara mamma, som tagit Rocky ifrån mig idag och ska ha han till ons-tors. Så jag slipper stressa på morgon!

Hon ställer alltid upp för mig och jag ställer alltid upp för henne. Tur man få tillbaka samma sak, så man inte bara tar och inte ger tillbaka.


Kan inte bara mer än säga, JAG ÄLSKAR DIG!   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards