Alla inlägg under april 2011

Av Lindgren - 30 april 2011 15:48

Idag är det valborg och då ska man inte sitta inne medan det är fint väder. Istället bjuder man hem alla sina nära och kära och ordnar en fest för att fira Kungens födelsedag, samt Valborgsmässoafton ikväll!

Av Lindgren - 28 april 2011 21:58

Idag har jag varit aktiv hela dagen. Vaknade cirka klockan nio och steg upp och duschade och gjorde mig fräsch osv. Sen vid klockan två for jag och J till Solbacken och skulle handla några få saker till hans moped.


På skolan klockan kvart i tre började vi göra i ordning det sista och de var mest fixa lite vatten till penslarna och så vidare. Sen lekte vi tillsammans med barnen som kom dig. Vi gjorde "gris-ballonger och målade på ett stort pappers ark och spelade på olika instrument.

Sen vid middags tiden, alltså klockan fem. Gick jag och J och åt tacos i matsalen, jätte trevligt och jätte mysigt. Efterrätten var en liten kaka och kaffe.

Lyssnade på en intressant föreläsning från klockan 18.30-20.30 Gillis Herlitz pratade om "Mötet mellan människor". Det var jätte intresant att lyssna på! Har lyssnat på honom en gång tidigare och man kan inte bli uttråkad av att lyssna på honom.

Av Lindgren - 25 april 2011 21:21

Direkt jag kom hem gick jag direkt och duschade. För att det har varit varmt ute, 17´grader stod det i bilen i alla fall. Ve tinte riktigt om det stämmer, men men i alla fall... Jag och J vi har varit i stan efter middagen och lämnade av T på Coop och sedan for vi till Frasses och köpte en milkshake.

Vi gick  efter åt och hälsade på S och S idag också, eftersom Js kompis J var inte hemma som vi skulle till. Så vi gick och ditt utan att säga något. Det vart som en överraskning när vi kom hem till dem.


Men snart är det dags att se Big Brother ensam, efter det bli det sängen, Eftersom jag ha skola imorgon och ska orka med dagen. Så vi få väl se hur det går vill säga.. Men jag tror det kommer gå bra, eftersom J ska väcka mig imorgon så jag ta mig till skolan.

Av Lindgren - 24 april 2011 19:30

Nu är jag hemma igen, efter att ha fått skjuts av P till Konsum i Ursviken och till min pappa. För jag skulle vänta in mina bröder hemma hos min kära pappa. Så jag har varit barnvakt i en timme och var där i tre timmar tillsammans med T.


Nu sitter vi hemma vid var sin dator och väntar på att klockan ska bli cirka halv tio. Så ska vi ta och gå mot Rönnsker och möta upp J och få skjuts tillbaka hem sen igen.

Det kommer i alla fall bli skönt att röra på sig lite nu i det fina sommar vädret som har varit här i veckan. Tro jag kommer göra det FLERA gånger och inte bara lite pö on pö!

Av Lindgren - 24 april 2011 10:57

Idag vaknade jag runt klockan sex, sju tiden av ungarna. Men ingen skada skedd. Jag är lite trött och slitten men jag hade det toppen igår och det få ja ta.

Idag ska jag till pappa min och hämta mina kära bröder. Få se hur det går. Men nog tror jag att det ska gå bra. Tar bussen till pappa och sedan ska jag vänta tills han kommer hem, sen få han sjutsa hem mig så jag få göra nytta här hemma.


Aja, ska vila huvudet lite grann..

Av Lindgren - 23 april 2011 22:14

Idag skulle jag försöka stiga upp klockan 7.00 Men istället blev det lite stressigt på morgon, jag vaknade cirka klockan 8.20   Jag skulle hinna fixa till mig innan jag skulle fara och vara barnvakt, så jag duscha gjorde mig i ordning och ut genom dörren för att vara barnvakt för hela dagen idag.


När jag kom fram så tog vi en morgon cigg och sedan pratade om allt möjligt, speciellt om barnen. Sen så for deras mamma och jobba, medan jag själv sitter hemma hos dem och väntar på att deras pappa ska komma med barnbilstolarna samt att J ska vakna från nattskiftet  

Jag gjorde te till mig själv, hann dricka två koppar precis när J kom till oss klockan cirka 11. Sedan satt vi och funderade på vad vi skulle göra för lunch. Det blev korv med bröd, barnen va jätte duktiga och åt en hel samt jag också, medan J åt sju stycken korv med bröd.. Lite galet!

Efter maten for vi till en lekpark och där lekte vi i två hela timmar   "Tråkiga" var att barnet A vart nummer två och vi var tvugna att fixa en toalett. Det gick hur bra som helst.. TACK till A och L som kunde låna ut toaletten åt oss  

När vi försökte klurra ut middagen satt vi hemma hos min mamma och funderade och det blev plättar med grädde och sylt ute på altanen, det hade barnet A bestämt.


Nu vid klockan 20.20 gick barnen och la sig i sängarna. Först sov det i samma, men det gick inte alls bra, sen så jag la barnet A i våran stora säng. När han hade somnat flyttade jag honom till ett eget sovrum, så nu ligger de och sover i var sitt rum och drömmer söta drömmar och jag hoppas att jag också kommer att få göra det ikväll.

Av Lindgren - 22 april 2011 01:55

Har bubblat tillsammans med min barndomskompis!

Så otroligt kul och mysigt vi hade. Vi hade tända ljus och musik, samt så tvättade jag undertiden också. Vi satt också och smsade till en och samma person.. Haha!


Nu ska jag och min barndomskompis ta och se på någon film och ha mys framför tven och bara prata om barndomsminnen tillsammans.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards