Alla inlägg under november 2011

Av Lindgren - 30 november 2011 19:06

Igår bakade min älskling två stycken kakor till idag, för vi skulle få fint besök. Men visa hade ändrade planer, men andra hälften kom hit i alla fall.

Tack så mycket för de finna besöket som kom hit idag och fikade och pratade en massa WOW snack. Det skulle vara kul och "hela" guilden kunde komma. Men alla bor ju inte i min stad, vi är ju lite utsprida och det är samtidigt bra.

Aja, nu ska jag ta och spela lite grann innan jag ska packa ihop datorn och gå och lägga mig.

Av Lindgren - 28 november 2011 14:38

Kan ju börja gå tillbaka till den här listan som jag hade gjort för ett par veckor sedan och inte forsatt på.


Jag saknar..

- .. de som lämnat mig!

- .. det som har lämnat mig! (Alla mina såkallade "vänner")


En av dessa punkter är jag hemskt ledsen över. Men jag vill helst inte gå in på någon av punkterna alls.

MEN, kan ju berätta att de känns som jag har gått fram för fort och alla mina vänner är bakom mig. Det känns som att jag måste börja sakta ner, men det går som en bergochdalbana för mig. Det går alldeles för fort och jag kan inte bromsa ner!

Av Lindgren - 26 november 2011 14:04

Från igår kväll till idag har jag varit barnvakt till två "små troll".  Vi låg och såg på film igår kväll till de skulle gå och lägga sig, det blev sängdags klockan 21 och till min förvåning trodde jag först att jag skulle få sova till sju-åtta på morgonen där på. Men de vaknade inte förs jag gick in i deras rum och sa godmorgon, tro säkert att de kunde sova längre än så. Men vill inte riskera att de är uppe sen på kvällen.

Men jag fick alltså sova mer än åtta timmar från igår kväll till idag. För de bruka som sitiga upp tidigare, men de kanske ha börjat bli lite "jobbigare" dagar i skolan/förskolan/dagiset.

Av Lindgren - 23 november 2011 16:40

Idag har det varit en "lång" dag i skolan, från 10.10 till 13.50 Men nöjd är jag som attans!

Trivs som fisken i vattnet. imorgon måste jag fixa fika till klassen, men vet inte vad jag ska hitta på. Eller kanske ska jag ta och gå på ICA och köpa något istället? Jag hinner inte baka och jag tror inte heller att vi har allt hemma för det.


Men men, nu ska jag ta och titta hur maten ser ut om det bli någon i huvudtaget eller om jag ska svällta.. Nej, men ska kolla hur den ser ut i alla fall.

Av Lindgren - 20 november 2011 20:15

Jag har varit sugen i över en vecka att plocka fram julpynten. Kanske blir det så att jag och älsklingen fixar et imorgon. Beror på om vi orkar och har tid.

Jag har så mycket annat att tänka på nu och de känns som att de kommer att bli bra i slutändan. Det tar bara lite tid mer tid till vissa saker och ting och då har man till slut glömt bort en viktig detalj.

Av Lindgren - 19 november 2011 14:29

Man kan inte se sseriös ut på alla bilder eller hur?

Sen är de där typ.. den FULASTE men ändå lite söt var jag ändå eller hur!?


     


Något jag alltid har önskat mig är att stå framför kameran och folk ber en göra olika saker med kroppen. Jag tycker det va en upplevelse och jag ville inte sluta.. Men tiden rinner bara i väg!

Av Lindgren - 18 november 2011 21:56

Var på stan idag från klockan 13.45 till cirka 17.30 tillsammans med älsklingen och M. Fick inte med mig så mycket. En tunika, ett par thigts och ett par smycken.jag är JÄTTE NÖJD!

Vi har gå på stan, äta och kollade på vinterskor till mig att ha i vinter. Hittade en massa par skor som va jätte snygga. Men inte ett par som jag kände att de skulle jag kunna ha hela vintern. Jag få nog vänta och se om någon vecka om jag hittar ett par jag tycker om.


När vi kom hem så fixade vi naglarna och låg och såg på tv och väntade på att älsklingen skulle fara och jobba. Så nu sitter jag här ensam och väntar på att de ska bli lördag.

För imorgon ska jag och mamma fotograferas. Jag hoppas på att få med mig eller kanske två bilder. Men det bero på priset!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards