Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Lindgren - 10 januari 2011 22:24

Förlåt om jag inte tog upp det här i något inlägg tidigare idag. Men efter skolan så fort jag faktiskt och shoppade upp lite av presentkortet jag fick av pappa på H&M.


 


Jag vill i alla fall tacka pappa min som köpte presentkortet!

Ska visa han någon dag vad jag köpt. Eftersom han inte läser bloggar.    Men älskar han i alla fall och det vet han redan om!


Av Lindgren - 10 januari 2011 19:45

Ska berätta vad jag gjort medan jag varit hemma. Kommer att bli shit kortfattat få jag väl hoppas.


Idag efter skolan kom jag hem satte i gång datorn och sedan efter de så gick jag och Hillar ut med Rcoky. Samtidigt gick vi på ICA och handlade. Haha, kommer till bästa biten nu!

När vi handlat klart och just kommit till hörnet tappade Hillar ner mjölken och halva mjölken for ut och jag ides inte gå in och byta inte heller Hillar så vi kom hem med en och en halv liter, mjölk inte två!   

Av Lindgren - 10 januari 2011 10:42

Som sagt, ska möta upp min kompis på ICA och gå ut på prommenad med Rocky samtidigt. Ska bli skönt att vara med henne en stund innan skolan börjar. Har inte umgåts så mycket med mina vänner nu i vinter. Men kanske för att jag är mer sommar/höst tjej som är ute och vandrar.



Men sommaren tror jag faktiskt inte är högst på min lista. Det är hösten, älskar verkligen just när hösten är på väg och löven faller! Lööve it  


Aja, klockan är 10.42 så kan inte skriva mera! Ska möta upp kompisen och gå ut med Rocky bubben!

Av Lindgren - 10 januari 2011 09:00

Vaknade för en timme sedan att att Hillar "skriker" rakt ut, - Jaha, jag försovit mig igen! Aja, bara att stiga upp och hjälpa till att få han klar inför skolan. Men jag stressar inte, trodde jag skulle behöva ta bussen som går 9.30, men då är jag i stan 9.45 och inte gör ett skit. Så jag tar det lugnt fram till 12 istället och väntar på att en kompis ska komma hit och göra mig sällskap fram till vi ska åka buss till skolan.

Kanske ska göra mig i ordning så att hon inte bli rädd då hon kommer in. För det ser ut som en liten bomb har sprängt här inne. Sen måste jag också ut med Rocky så han får göra sina behov! Men bara lugn! Jag har gått om tid. (Kommer ångra det jag skrev nu, brukar alltid stressa på morgon!)


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards