Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Lindgren - 12 januari 2011 20:39

Gud så skönt, man kanske inte så bra.
Som sagt skulle jag lämna Rocky hos mamma idag och mamma skulle vara på skolan då jag kom dit och jag skulle på mötet direkt hon kom. Gissa vad som hänt? Jo hon är inte där av någon "konstig" anledning, men men det är sånt som händer och inte kan göras åt.

Så jag fick vara ute i en timme med Rocky medans jag väntade på mamma. Hade i alla fall kul. Men stackaren började blöda, men mamma sa att det inte var något att oroa sig för.


Sen två timmar har jag sovit! Hillar har försökt väcka mig fram till nu och han lyckades ju i alla fall och det får han ett plus i kanten för. Inte lätt att väcka mig kan jag ju meddela er. Men han KLARADE det. Men det har han gjort förr också.


Av Lindgren - 12 januari 2011 07:53

Nu är det otroliga ca 35minuter kvar till bussen går in till stan. Jag vet inte hur det kommer att gå med Rocky i bussen. Jag håller verkligen tummarna på att han ska vara snäll och inte morra eller något liknande. Jag är så himla nervös!

Men jag tänker posetivit, det är en 15minuter buss. Sen GÅR jag resterande bit med honom till Skeria. Från stan till Skeria är det ju inte alls långt. Det är ju bara va 500m dit från stan.


Få se om man träffar på någon inne i stan vid tjugo i nio på busstationen.   Ska bli spännande och se om man få se något ansikte. Men tror faktiskt inte det kommer hända. Eftersom skolerna börjar cirka halv nio.

Men men, jag få se i alla fall. Inte hela världen om jag inte träffar någon. Men skulle vara shit trevligt!   


Sen måste jag ju se om jag verkligen kan ta ig på bussen eller om den är full. Brukar vara så! IRRITERANDE   

Av Lindgren - 12 januari 2011 06:57

Vaknade av att Hillar gjorde sig i ordning till bussen på morgon, själv låg jag i sängen ett tag till innan jag ville stiga upp.

Idag har jag ett möte på Skeria och ska möta upp min mamma där tillsammans med Rocky. Så han kommer få åka buss tillsammans med mig till stan. Hoppas att vi klarar av det, men det tror jag ska gå bra i alla fall. Annars vet jag inte vad jag ska göra.


Men hoppas inte att bussen är full, för då har jag fått ett problem! Jag håller tummar och tår att jag ska få åka med bussen och att det ska gå bra.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards