Alla inlägg under mars 2011

Av Lindgren - 30 mars 2011 08:37

Vaknade fösta gången av väckarklockan kl. 6.30 Steg upp och hoppade in i duschen och gjorde mig fräsch. Gick ner och tog och gjorde min frukost, samt satte mig vid tven. Efter en stund märkte J av att h*n hade sovit i cirka en timme och vaknade av att jag fick ett sms av min BF som hade missa bussen.

TUR att min BF skickade ett sms till oss. För annars hade jag väl sovit till någon gång.


Men fick i alla fall skjuts och vi plockade upp min BF och skjutsade honom till skolan så inte han skulle missa skolan heller. Jag kom cirka 5-10 minuter försent. Men det bryr sig inte läraren om så himla hårt. Eftesom den här första lektionen på onsdagar är en sitta-och-göra-ingenting-lektion.

Av Lindgren - 29 mars 2011 11:38

Nu sitter jag på skolan och väntar på att J och alla de andra ska komma hit. Känner mig lite ensam som typ sitter själv i skolan.


Idag har jag faktiskt klippt håret imorgon eller på torsdag ska jag färga håret. Det blir min BF som fixar det åt mig. Eftersom h*n är så HIMLA duktig. Min BF ha typ fått välja de senaste gångerna jag har färgat och nu är det h*n som är min lilla hårfrisör, som fixar färgningen.


Idag är jag och J bjuda på middag hemma hos min mamma. Mamma min kom förbi igår kväll och bjöd oss på middag och jag valde maten!

Av Lindgren - 28 mars 2011 12:01

Har nyss suttit och lyssnat på en grupp som kallar sig Reuniun (Om jag inte minns fel   ) och det var faktiskt jätte skön musik. Satt tillsammans med C och "dansade" lite till rytmen och vi fick två stycken i orkestern att lee. Jag ÄLSKAR att göra folk glada!   Det är de bästa jag vet, fick till och med en "flört" av en av de som spelade.



Av Lindgren - 27 mars 2011 12:42

Av Lindgren - 26 mars 2011 13:38

Snart dags att göra sig i ordning för att fara på "kalas" och fira en tjejkompis födelsedag. Ska bli super i alla fall.

Idag har jag inte alls gjort mycket. Suttit och sett Miss March tillsammans med BF, H och J. Men som "vanligt" så somna jag till filmen...


Av Lindgren - 25 mars 2011 00:33

Har haft en super dag igår (torsdag), vill skriva idag. Men har ju som sagt inte sett en film på 30min. Har i alla fall haft det super tillsammans med BF, H och J vi satt och såg Titanic. Såg den filmen för att BF hade inte sett hela eller hur det där nu var, men i alla fall. Hade skit mysigt, fram till jag såg halva filmen.

Medans de såg film satt jag och gjorde jag klart repotaget. Medan J, H och BF satt och kollade till slutet av filmen. Hann i alla fall skicka in repotaget innan 23.59 idag. Satt väl typ i en och en halv timme med det.


Av Lindgren - 24 mars 2011 10:47

Igår krånglade bloggen då jag skulle skriva ett inlägg. Men igår så hände det inte så mycket faktiskt. Kom hem och såg på skräckfilm tillsammans med J. Vart lite smått skraj, men det är inte jag som blev det tror jag. Men tänk posetivt, jag LEVER!   


Idag ska jag sitta med svenskan och engelskan  Men jag hoppas att det går bra! Men det tror jag. Ska skriva om två stycken saker jag tycker om. Så det ska inte vara några problem tycker jag. Men det är svårt att börja med det!


Av Lindgren - 21 mars 2011 22:11

Sitter just nu tillsammans med min bästa kompis (BK) och äter glass. Vi kom nyss upp från jauzzin och har pratat en massa skit tillsammans där nere med tända ljus och skum..   


Sen så på skolan idag har inte jag gjort ett skit känns det som. Men jag har ändå börjat på mitt repotage till Svenskan och sedan har jag också börjat på att skriva om ett intresse på Engelska.

Efter skolan så for jag till stan och möte ett par kompisar, samt min "flickvän" H och en massa fler. Har till och med umgåts med min BK och en till och fikade på fiket i stan uppe på Kitchen. Hade det skit trevligt tillsammans med er som var där i alla fall!


Nu ska jag ta och se lite tv tillsammans med min BK och äta upp min glass med chockladsås och maränger   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards