Alla inlägg under januari 2011

Av Lindgren - 31 januari 2011 19:42

.. hem var jag inte samma person som jag var på skolan idag.

Jag kom innanför dörren med en hoppande Rocky. Gick ut med honom direkt jag kom hem, medans Hillar gjorde mat åt oss.

När jag kom innan för dörren direkt jag varit ut med Rocky mådde jag skit. Det ända jag typ har gjort är att; Ätit mat, sovit en timme, tagit alvedon mot huvudvärken, rökt en ciggaret och sen sitter jag här.


Som jag kanske sagt tidigare;

Jag HATAR måndagar!   

Av Lindgren - 31 januari 2011 08:09

Dags för morgon rutinerna igen  

- Upp klockan sex.

- Göra mat i magen.

- Fixa frisyr, smink osv.

- Gå ut med Rocky.

- Sedan är det bara att vänta de få minuterna man har kvar, tills buss/bilen går.


Det är rutinerna jag har varje morgon ungefär. Har väl ibland andra saker för mig på morgon. Men det viktigaste är faktiskt; ROCKY!

Av Lindgren - 30 januari 2011 16:55

Har haft en LÅÅÅNG paus ifrån städningen och sitter nu och lyssnar på musik. Samt har jag spelat CSS tillsammans med klanen och de är shit roligt. Alla pratar på och samarbetar och det är de jag verkligen ÄLSKAR! När det är samarbete och inte en massa lek. Man kan faktiskt leka medans man spelar jag vet det. Men roligare att komunikasera med varan..

Aja nog om CSS, ska försöka ta mig i kragen och försöka göra klar städningen istället föra att prata om CSS och blogga framför allt. Men det är så himla svårt att släppa tangentbordet, medan man håller på.


Nu gör jag det IGEN!  

Aja, måste gå nu i alla fall.

Vill se en eller två kommentarer nästa gång jag kommer in..

Inget KRAV men skulle vara kul!

Av Lindgren - 30 januari 2011 11:43

Idag steg vi upp tidigare än igår. Tror att jag steg upp kring tolv ett igår. Men men, idag på morgon har det inte hänt så himla mycket.

Fikade på morgon och de vart inte alls mycket till fika. Men jag fick i mig något i magen i alla fall och det är jag glad för.

Snart dags för att gå ut med Rocky på en liten morgon promenad, sen efter det vila lite. Sen ska vi städa lägenheten! Känner att det behövs rensas bort lite från blombänken och tvrumsbordet osv. Men det är inte alls mycket i alla fall.


Igår hade jag inte lust att blogga i huvudtaget. Hade lite huvudvärk och allt var upp och ner. Men kan bero på att jag inte fick så himla mycket sömn faktiskt.

Men nu är jag piggare och det kommer hända mer saker idag här hemma i alla fall!

Av Lindgren - 29 januari 2011 16:40

Blir inget mycket mer än det här inlägget idag. Har ingen lust heller. Datorn har bara krånglat och Hillar sitter fortfarande på den och håller på att dixa med den.
Men det finns faktiskt fler dagar eler hur?

Sen är det inte hela världen om det bara bli ett inlägg. Tro jag sakt det här tidigare. Men eftersom jag ändå skriver varje dag så borde det ju inte göra någon skillnad för er.

Men imorgon är det säkert inga mer problem och då kommer de bli fler än ett inlägg på dagen.


Men kan berätta kort vad jag har gjort idag.

- Gått 2.5 km ute med Rocky och Hillar.

- Datorn började "brinna" idag också.

- Har legat och vilat under tiden, Hillar har pillat på min dator.

Av Lindgren - 28 januari 2011 20:40

For som sagt in till stan idag och köpte något till Hillar. Tror det var ett nätag om jag inte mindes fel. Men efter jag köpte den till honom, gick vi förbi Game och träffade Morbror och pratade lite.

Sen kunde jag faktiskt inte slita mig, gick till cubus och köpte en tunika och en tröja till mig själv som ett tack att jag har varit duktig idag *host!*

När vi kom hem kopplade Hillar in sitt nätag och jag fick vänta tills han hade fixa min dator också. Men då hade han varit för snabb och kopplat det fel! Ååå, jag som trodde det var något som hade gått sönder! Men som tur var hade det ju inte det  


Av Lindgren - 28 januari 2011 16:26

Möte på morgon...

På skolan hade vi "typ" en kurturell dag och folk berättade om projektarbeten de ska göra i våren och en annan om deras flytt till Sverige och mycket fler. 

Jag tyckte det var jätteroligt att höra och till och med lunchen idag var speciell. Synd att man bara han smaka lite av varje. Men "efterrätterna" var i alla fall det godaste. Mest av allt gelen man fick smaka med en massa olika frukter i!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards