Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Lindgren - 21 januari 2011 22:11

Har tvättat hela dagen idag och det var ju ett tag sedan. Men från 12 - 17 hade jag ju något att göra. Sen då Hillar kom hem har vi inte gjort så mycket, förutom att direkt han kom hem fick han hjälpa mig att vicka tvätten och så.
Annars har jag inte gjort så himla mycket. Har varit en snabbis på ICa och köpt bröd, mjölk och naturgodis!


Av Lindgren - 21 januari 2011 17:46

Alla har vi hemligheter eller hur!?

Jag är EN och den är bara tilldelad till mig och de BÄST(A)   

(Inga namn inskrivna.. Men NI vet vem jag menar!)

 

Av Lindgren - 21 januari 2011 10:23

Förstå inte varför man ska väcka andra och säga att man försovit sig. Man kan väl ändå visa hänsyn för de andra som faktiskt är ledig och inte ska upp.

Kan förstå själv hur mamma hade det då jag och mina bröder kom försent till skolan och vi kom in rusandes in i sovrummet och sa vi har försovit oss.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det mamma och hoppas du kan förlåta mig. Men NU vet jag ju hur det känner och det är inte trevligt alls!


Hillar skricker till mig cirka klockan 6.35,


- Jag har försovig mig vad ska jag göra? HJÄLP MIG!

- Jag vet inte. Hur ska jag kunna veta? Sa jag tyst.


Ja så såg min "väckarklocka" ut som jag somnade om till. Men fatta inte att jag älskar honom ändå. Sen var han sur emellan åt för han inte hittade sin högra socka    Men men, märkte att jag somnade om när han for till "jobbet".

Idag ska jag tvätta åt mig och Hillar och jag ser inte fram i mot det. Får säkert tvätta bara för det är min lediga dag och han "hämnas" pga att han inte är ledig.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards