Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Lindgren - 16 januari 2011 22:04

Nu ska jag strax ta och sova... NEJ jag ska ut med Rocky först! Sen få jag gå och lägga mig och sova.

Ville i alla fall bara säga nattinatti till mina blogläsare och hoppas vi ha kommentarer imorgon?


Sen har ni väl inte glömt omröstningen jag har till er allihoppa i bloggen? Jaha, jag förstod väl att du skulle ha missat den. Men den lyder så här;


Tycker du jag kan förbättra bloggen?

(Om ja, kommentera och berätta!)   

Av Lindgren - 16 januari 2011 18:32

Gud vad gooood mat G gör! Jag trodde jag skulle äta ihjäl mig. Jag ÄLSKAR verkligen den maträtten och nu fick jag till och med receptet på hennes maträtt. Funderar på att göra den någon dag fram över!

Men måste komma ihåg att köpa en form så jag kan göra den. Tror inte att jag har en "stor" form heller. Så jag "måste" fixa en till lägenheten. Pappa hade tänkt ge mig en, men jag tycker att jag skulle köpa den själv. Eftersom hitils så känns det som jag fått allt, men det är jag självklart glad över!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Receptet på Broccoligratängen:


1 kg broccoli

2 plot? bacon

4 ägg

5 dl mjölk

1 burk creme fraise (stavning?)

salt, peppar

Ugn 225grader i ca 30minuter

Av Lindgren - 16 januari 2011 11:19

Idag är det är det söndag och sista dagen på helgen. Imorgon börjar skolan imoron, men idag har jag planerat hela dagen.


Idag ska jag till pappa, men förre det ska vi hämta Rocky och sen till pappa för att hjälpa honom fixa datorn och sedan är vi bjuden på middag hemma hos honom. Så idag är det full packat.

Cirka klockan 14.00 eller 15.00 ska jag till mamma och hämta min bejbi, sen ska jag till pappa. Planerade in det här redan i torsdags och det är inte ofta jag planerar in saker och ting.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards