Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Lindgren - 17 januari 2011 21:32

Har suttit och spelat CSS mellan tiderna jag har bloggat. Gud vad duktig jag håller på att bli. Jag känner det i alla fall. Kanske inte är lika bra som snus och de. Men vänta så ska ni allt få se att jag kan bli bättre.


Av Lindgren - 17 januari 2011 18:34

Bilder säger allt eller hur?

Sen visst är han/hon inte söt?


Av Lindgren - 17 januari 2011 06:23

Känns som en zombie idag och jag är alldeles slut känner jag. Men ska försöka göra mig piggare, dricker en kopp kaffe och har två riskakor framför mig och de ska ner!

Har ont i händerna och i huvudet alltså hela kroppen. Själv vet jag inte vad det beror på. Men jag kan ha fått sovit utan kuddar. Sist jag kollade på klockan igår/idag var den 2.00 så jag har fått fyra timmars sömn inatt. Men jag hoppas att jag får sova ut ikväll istället!


Idag är det måndag och skolan börjar om. Har inte alls så mycket läxa. Har gjort klar den, men inte skickat in den. Eftersom jag känner på mig att jag kan fylla ut den ännu mera. Fast jag vet att jag inte behöver det. Så jag tror att det kommer gå bra. Jag hoppas i alla fall det.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Drömde en mycket konstig dröm i natt. Kom på den nu medans jag sitter och skriver.

Jag var i en STOR/ENORM skola och hade en massa lektioner. Men jag umgicks med kompisarna mest i drömmen, så det kändes som jag inte hade lektioner. Men i alla fall så skulle jag ner för trapperna som går ut till gården på skolan och på den trappan ramlade jag.

Så det är kanske där jag fått ont i hela kroppen.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards