Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lindgren - 11 januari 2011 19:50

Fick sluta tidigare än vi egentligen skulle, SKÖÖNT!

Sitter framför min nya dator som Hillat "sparat" åt mig. Så jag sitter nu mer på en stationär och inte en bärbar. Kan säga en sak det är STOOR skillnad och jag älskar också mitt nya tangentbord som han köpte åt mig. Sen var jag som tvungen att köpa ett par hörlurar till datorn så jag kan lyssna på musik!


Idag har det inte hänt så mycket. Har varit på skolan, efter skolan trodde jag att jag skulle vara på stan och få gå runt och titta där på skor. Men INTE alls, för jag kom på att jag skulle göra något "roligare", stor handla   Hatar att stor handla, men det är något som måste göras.

Vi var lite här och var på solbacken, men vi storhandlade på Willys och gissa vem jag träffade!? MIN farmor   Har inte ringt/pratat med henne på år känns det som! Men inte så konstigt då. Hur ofta prata jag med dem? Typ aldrig! Men trevligt var det i alla fall. Har lovat henne att jag ska hälsa på.

Av Lindgren - 11 januari 2011 06:49

Behöver inte åka buss idag, tacka gudarna för det idag.   Så då slipper jag att "stressa" till skolan. Hillar skjutsar mig istället med bilen idag, eftersom vi ska ändå använda den till att "stor handla". Kommer inte bli den längsta listan vi gjort. Men det blir en hel del som ska handlas in i alla fall.


Idag på skolan kommer mitt schema se ut så hära. Har bara gjort mitt schema för idag inte alla andras. Tycker det skulle vara jobbig. Men som sagt alla har ju samma, men inte i samma klassrum!


8.20 - 10.20 Alla träffas i sal Åsikten. Folkhälsa, träna hjärna med Sara Brännström.

10.30 - 11.20 Sal 7. Gruppaktiviteter i respektive klass kring folkbildning, grupp kommunikation mm.

LUNCH 11.20 - 12.20

12.20 - 15.20 Sal 7, Fortsatt arbete i klasserna.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards