Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Lindgren - 20 januari 2011 21:16


Jag är faktiskt förvånad att det är så här det sur ut denna månad. Men jag är i alla fall inte besviken över att jag inte få kommentarer VARJE dag. Men jag är glad då jag få kommentarer som låter så här och det gillar jag verkligen!


Här är då en kommentar jag verkligen tycker om och "älskar"! Inte vilken person som helst som kommenterade heller, utan det var Karolina ifrån Ung och Bortskämd   



Av Lindgren - 20 januari 2011 20:08

Ja, må han leva!
Ja, må han leva!
Ja, må han leva uti hundrade år!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva!
Javisst ska han leva uti hundrade år!

Och när han har levat!
Och när han har levat!
Och när han har levat uti hundrade år!
Ja, då ska han skjutas.
Ja, då ska han skjutas.
Ja, då ska han skjutas på en skottkärra fram!

Och när han har skjutits!
Och när han har skjutits!
Och när han har skjutits på en skottkärra fram!
Ja, då ska han hängas!
Ja, då ska han hängas!
Ja, då ska han hängas på en häst bak-och-fram!

Och när han har hängts!
Och när han har hängts!
Och när han har hängts på en häst bak-och-fram!
Ja, då ska han dränkas.
Ja, då ska han dränkas.
Ja, då ska han dränkas i en flaska champagne!

Av Lindgren - 20 januari 2011 13:43

Har är ett youtubeklipp på styvpappan i filmen Ondskan.


Har sett filmen och håller på att läsa boken nu som Jan Guillou har skrivit.

Det handlar om en pojke som heter Erik och blir relegerad från en skola och åker till en privatskola i Stjärnsberg. Men där slutar inte all ondska, där "börjar det om igen".



Av Lindgren - 20 januari 2011 11:33

Igår kväll innan jag och Hillar somnade sa jag till honom att han skulle ställa min väckarklocka på 7.30, men iställe så slåg han larmet på 8.30

Men som jag sagt, men kan inte komma ihåg allt en person sagt INNAN man somnar. För det är lätt att glömma bort och då gissar man istället. Men inga tårar spilda här inte.


Har nyss ätit min frukost och snart ska jag ta och klä mig för att gå en rundtur ut med Rocky så han få göra sin behov.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards