Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Lindgren - 1 januari 2011 15:20

Bilderna säger ALLT hoppas jag!


  


Av Lindgren - 1 januari 2011 14:32

Jag har tyvärr bara ynka fyra bilder i från nyårs tillsammans med J och alla ni andra. Jag hade jätte roligt! Men tyvärr inte i slutet av min kväll. Alla på festen vet inte vad som hände riktigt men, det blev inte som jag vill i alla fall.


Aja, nog om det i alla fall. Har kommer min fyra bilder. Det blev ju i alla fall mer än ingen alls, så det borde ju vara mini rekord.



        

Av Lindgren - 1 januari 2011 00:00

Just nu kommer jag att sitta hemma hos J och dricka mina cider och umgås där fram till jag är les och om jag skulle "slagga" där så gör det ju inget. Bor bara ca 100-150m ifrån. Sen så vet mamma min vart jag är, sen så har jag ju min kära lillebror och Hillar med mig dit.


Jag hoppas ni får en bra start på 2011! För jag känner redan nu när jag skriver att det kommer att vara toppen!

Kommer vara 100% onykter och kommer säkert inte kunna blogga under den första dagen på Januari som är "idag".

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Tydligen kom inte det här meddelandet direkt till den första! Jag hade tydligen ställt detta inlägg på den sista januari och det går jag inte med på, men nu ska det vara iställt rätt.

Men det kom inte DIREKT dit jag ville!

Av Lindgren - 1 januari 2011 00:00

Gott nytt hår?   

Jag vill inte vissa er bilder på mitt nya hårt för det nya året, så jag erbjuder er detta 00.00 (imorgon). Så jag hoppas ni får ett bra 2011, för det hoppas jag att jag får!


Som sagt jag har färgat håret innan nyår, som jag har sagt att jag skulle göra och jag valde en helt "normal" färg tycker jag och det är ju självklart lila. Jag ÄLSKAR lila!

Kommer säkert färga det ännu en till gång innan 2012.


     

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards