Alla inlägg under februari 2011

Av Lindgren - 28 februari 2011 18:46

Sitter just nu med Psykologiboken och ska försöka skriva klart arbetet vi ska ha klart till idag klockan 23.59 Gillar våra lärare som säger 24.00 eller 23.59, istället för att säga att det ska in på lektionen.

Men vad gör det? Så länge man skickar in det dagen det ska vara inne eller hur? Jag måste ju ändå ha rätt samtidigt. Eftersom jag är så duktig att göra det sista minuten och det blir alltid bra/dåligt. Men jag har i alla fall GJORT DET!


Aja, ska sluta blogga så jag hinner skicka in det här till läraren i psykologi. Han kommer bli glad då han få in det klockan 23.59, haha!

Ska sitta och lyssna på musik medan jag hålller på med detta. Lite tråkigt att sitta i ett "tyst" rum. *Host*


Av Lindgren - 28 februari 2011 08:23

Dagens vill ha: G på alla prov!
Dagens klädsel: Jeans och en t-shirt.
Dagens smink: Mascara, puder.
Dagens frisyr: Lockit hår! (Självfall)
Dagens händelser: Skola.
Dagens saknad: Min mormor och farfar! <3
Dagens dummaste: -
Dagens sjuka: Hostar.
Dagens drog: Ciggareter.
Dagens roligaste: Lillebrors snarkningar.
Dagens humör: Är halv vaken och stress exakt NU!
Dagens ord: Det finns inga ord.







Av Lindgren - 27 februari 2011 22:03

En vän står vid din sida oavsett vad

En vän släpper aldrig taget om dig vad än du gör

En vän hjälper en att förstå

En vän gör allt för att du ska vara lycklig

En riktig vän vänder dig aldrig ryggen,

 en riktig vän svälter sin stolthet för sin vän

En riktig vän känner empati,

 man delar alla känslor med varandra


Utan min vän ser livet dystert ut   

Jag behöver min vän

Hur jag vet att jag har en riktig vän?   

Jo.. för vi har upplevt mycket, vi har upplevt både glädje och sorg, men aldrig någonsin har vi kunnat vända varandra ryggen.. Utan varandra är vi inte hela!


Författare: Lili

Av Lindgren - 27 februari 2011 14:21

Nyss vaknat ifrån att fått sova som en nål i en höstack.

Svårt att hitta mig kanske!

Men jag sovde faktiskt ganska djupt.


Jag ber om ursäkt till mina vänner Johansson,

eftersom jag var så himla trött.

Hoppas jag är piggare till nästa omgång!

Av Lindgren - 26 februari 2011 18:49

Sitter hemma hos mamma med laptopen och väntar på att klockan ska bli halv åtta, så man få godmaten av mamma.

Innan jag kom hitt så har jag varit hemma hos pappa och hälsat på alla mina syskon. Roligt att alla samlades under ett och samma tak. M, Th, To, W, A och G sist men inte minnst pappa och få inte glömma hundarna Ziggy och Scooby!

Satt i tvrummet hemma hos pappa medans Hillar och pappa försökte fixa ljudet. Så man kan ha steriohögtalarna på medans man ser på TV. Men det är kompleserat att förklara för er.

Men så länge jag själv förstå så är det lugnt, tycker i alla fall jag. Eftersom det här är som en dagbok för mig, som jag kan titta tillbaka till!


Aja, ska inte skriva så mycket mera. Få göra det då jag kommer hem.. Annars imorgon! I alla fall så kommer Lillebror R följa med och stanna hos oss till torsdag, om det inte bli så att han ändrar sig!

Av Lindgren - 26 februari 2011 12:57

Var nyss ute och gick i det fina sommarvädret i 6plus grader. Men det var jobbigt för vi gick efter ett skoterspår typ mer än halva biten. Gick till och med över Kågeälven. 

Rocky tyckte det var skit härligt medan jag och Hillar tyckte det var jätte varm och härligt. Medans vi också tyckte att det var skönt ute i värmen.

Av Lindgren - 26 februari 2011 11:21

Plus grader och fin sol!

Har nyss ätit tortellini för första gången.

Det var SUPER gott.

Måste göras om någon gång i alla fall.


Idag ska jag och Hillar och Rocky fara till både pappa och mamma. Där ska vi hälsa på och minns inte om pappa min skulle ha hjälp med någonting eller om det bara var att vi ksulle hälsa på och fika ihop!?


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards