Alla inlägg under oktober 2011

Av Lindgren - 31 oktober 2011 01:30

Nu idag har min blogg tagit oskulden!Första gången jag bloggar från mobilen ;)

Av Lindgren - 27 oktober 2011 21:37

Nu kommer vi till en ganska svår punkt i den här listan tycker jag. Men ska försöka att komma på några punkter. Men tro inte det är som "imponerande" punkter. 


1. Sluta röka!

Har faktiskt redan klarat ut denna punkt!

Och det är jag mycket stolt över och snart är det fem månader sedan VI rökte också.


2. Fara på en utlandsresa tillsammans älsklingen.

Har alltid drömt om att fara ensamma utan andra i våran närhet.
ALLTSÅ, INGEN mobiltelefon med.


3. Tjäna egna pengar.

Behöver jag ens gå in på denna punkt?


4. Ta körkort? 

Jag är lite skakis då jag skriver detta. Eftersom jag vet hur jag är som passagerare..


5. Skaffa barn.

Jag sätter denna punkt längst ner, för de är något jag inte tänker på i första hand.


Av Lindgren - 26 oktober 2011 09:36

Detta är en av sakerna jag gillar att göra!
Jag ÄLSKAR att pyssla med småa saker och hålla på med fingrarna.


Tex. Sminka mig, baka, paint, fixa naglarna osv.

     

Av Lindgren - 25 oktober 2011 22:31

Jag vet och jag känner att det här kommer att bli en jobbig natt. Jag vet de för att jag hatar att sova själv! Jag vet inte hur det här kommer att gå. Men jag tro att det ska gå bra, jag ska försöka att tänka posetivt på saken istället för negativt! 

Av Lindgren - 25 oktober 2011 19:49

1 mål i livet:

  • Gifta mig!

2 efterrätter jag älskar:

  • Cheesecake
  • Frirerade bananer och glass

3 städer jag vill besöka:

  • Split, Kroatien
  • Side, Turkiet
  • Piteå, Sverige

4 saker jag inte vill vara utan: (Förutom min pojkvän/familj, men det är inte saker! Haha)

  • Mobil
  • Musik
  • Nagellack
  • Datorn

Jag gjorde detta lite snabbt. De menas med att SJÄLVKLART finns det fler saker på varje "fråga". Men tyckte att det skulle vara enkelt

Av Lindgren - 25 oktober 2011 08:23

Gud så besviken jag är nu! Alla mina planer försvinner en för en just nu. Kommer inte kunna hitta på någonting alls. Just nu känns det som alltig rasar samman. Jag vill bara hem nu och få till detta så att jag kan fortsätta som vanligt. Just nu känns det som att jag inte ens tar mig till skolan längre!

Av Lindgren - 23 oktober 2011 09:23

Nu är ni väl allt lite förvånade att jag sitter uppe och bloggar?
Det är nämligen så att jag inte vill sova bort hela dagen idag, sen vill jag kunna sova ut imorgon så att jag orkar med måndagen. Men det är inte måndag idag, utan det är söndag och inte vilken söndag som helst.
Idag ska nämligen jag och min älskling till hans föräldrar. För vi är bjudna på middag. Som jag förstod det så blir det en förrätt, en varmrätt och en efterrätt. Jag ser fram i mot att få fara ditt, eftersom älsklingens mamma fyllde år den 21.

Av Lindgren - 22 oktober 2011 17:52

Det här blir som en frågestund!

Jag vill veta vad ni läsare vill att jag ska berätta om mig själv.

Förslag:

- Ålder?

- Släkt?

- Vänner?
OSV.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards