Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Lindgren - 4 januari 2011 17:11

.. tråkigt hemma, så jag satt med sminket och petade lite med "pinnen" i ansiktet och så här ser resultatet ut efter att ha lekt lite  

Jag vet att jag är nybörjare, men det kommer! Sen lekte jag bara och testade och trixade runt om hela ögonen.

Av Lindgren - 4 januari 2011 12:36

Sjunger för jag har såå himla tråkigt här hemma! Vill att Hillar kommer hem någong gång, så vi kan ta en LÅÅÅNG promenad ut med Rocky. Mycket roligare och trevligare om man har någon att prata med.


Aja, i alla fall ringde och väckte mamma min kvart i nio för att prata med henne om jag hade gjort fel då jag hade skickat in studieförsäkran och något annat var det också.
Så jag säger det IGEN mamma, förlåt om jag väckte dig en kvart före din väckarklocka! Men som du sagt två gånger redan, - Det är ingen fara.

Jag ÄLSKAR verkligen min mamma om inte alla redan viste om det! Hon har alltid funits där för mig och det kommer hon alltid göra!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


 

Jag vill ha SOMMAR!   

Minns förra året, då jag åkte mycket inlines med Hillar och tillsammans med Rocky. Skit härligt var det i alla fall och jag kommer göra det i år också.

Av Lindgren - 4 januari 2011 09:30

Av Lindgren - 4 januari 2011 08:56

Idag vaknade jag av att väckarklockan ringde halv sju på morgon, för er som undrar varför jag är vaken. 

Men så kommer det vara fram till fredag. För att Hillar har skola/praktik den här veckan. Men det hindrar inte mig, för då vet jag att jag kommer att komma i tid till skolan nästa vecka. Eftersom det är den 10jan jag börjar om!


Igår kväll hörde jag en stor smäll och då var Hillar också tvungen att gå ut och kolla efter jag hade varit ute och gått med Rocky, så han gick en promenad ut med Rocky igen. Rocky måste ju varit glad som fick gå ut två gånger efter varandra. 
Stakaren hoppade en meter upp i luften och jag höll på att kissa på mig, kände som att någon sköt någon raket eller något mot mig och Rocky. För det lät så himla högt!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards