Alla inlägg under januari 2011

Av Lindgren - 9 januari 2011 11:51

Kanske inte så himla viktigt att veta egentligen. Kunde haft en bejbis nu ju! Mums, är så himla sugen på en också. Men den få vänta lika mycket som jag få vänta.


Idag steg jag upp vid elva, när jag ville försöka stiga upp klcokan nio för att inte vända på dygnet. Men jag vet att jag kommer klara av att stiga upp i alla fall. Har gjort det tidigare förra året, så varför skulle jag inte kunna klara av det det här året? Hehe.



Av Lindgren - 8 januari 2011 15:03

Har ont i magen, kanske för jag inte ätit något än? Har varit vaken i ca 2timmar och inte tänkt ens tanken på att göra mat. Men måste fixa det i alla fall.

Har byggt ihop vårat vardagsrumsbord idag och det är jätte fint. Ska bara flytta undan det andra bordet som vi har just nu. Sen ska jag spela och testa det "nya" tangentbordet och datorn jag fått. Men det kommer! Ska ta EN sak i taget i alla fall.


För en liten stund sedan var jag ut med Rocky tillsammans med Hillar och det är bara 10minus ute, men det kändes som det var mer än så, tyckte då i alla fall jag. Men ska INTE klaga heller. Det har ju faktiskt varit mycket kallare!


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


    

Vart sugen på att fara till Leos igen! Var ett tag sen sist. Tro det var någon gång i November, december.

Då åkte jag tillsammans med pappa, A, W och många fler. Fick passa fem stycken med två vuxna. Alltså jag och Hillar, kan ni tänka er hur många vi fick "jaga".

Av Lindgren - 7 januari 2011 22:55

Har haft en TOPPEN dag och verkligen mycket att berätta.

Men kommer berätta i punktform för er vad som har hänt.

Det är så "mycket" som har hänt.


- 14 hemma hos pappa, for fyra.

- Från 16 - 19 middag.

- 19 - 22 hemma hos pappa.

- 22.30 HEMMA!


Fick med mig en massa saker från de "bostäder" jag besökte.Jag tackar för alla saker VI fått   

- Tangentbord.

- Dataskärm.

- Fläkt.

- Vardagsrumsbord.



Av Lindgren - 7 januari 2011 11:02

Shit, bara tre dagar kvar till skolan börjar om. Men men, tror jag fått tillbaka sovrutinen. Sist jag kollade på klockan igår var den ungefär fyra på morgon! Gillas INTE   Men men går inte göra någonting åt det. 

Idag ska jag och Hillar till en kompis till mig och vart bjudna på middag. Ska bli jätte trevligt, tro inte mamma vet om det. Men det LÄR hon göra om hon läser eller om någon berättar det för henne. Men mig kvitar det! Jag älskar min mamma ändå   


Kanske far och hälsar på pappa min också idag.

Glömde säga; Att jag skulle egentligen bara hämta ett bord och en takfläkt. Men blev som sagt middag också!

Av Lindgren - 6 januari 2011 19:11

Jag undrar vart min bloggork tar vägen?

IDag har jag en anledning! Har pratat på TS tillsammans med Hillars CSS kompisar och jag är ju den som är "dålig". Men men, det kommer.

Sen har jag ju också tvättat och det är inte det roligaste jag gjort idag. Har inget gjort något roligt alls idag.

Kanske ska ta och skärpa mig? Sen så kommer det väl dagar då man inte orkar eller hur?

Men ÄN så länge har jag bara missat tre dagar om jag inte minns fel! Alltså tre dagar har jag inte skrivit på bloggen, men annars har skrivit sen 12september! Grattis till mig!

Minns varför jag inte blogga den HELGEN, för att jag var på en båt tillsammans med mamma och två till underbara människor!


En bild jag la upp i September!   

Av Lindgren - 6 januari 2011 14:33

Har tyvärr inte fått någon sömn inatt. Men tur att Hillar hjälper mig att vara till liv! Jag är halft trött och halft ont i kroppen.. Men inte hindrar de mig ifrån att tvätta? NEJ!


Så här ser jag TYP ut nu och nu är jag verkligen seriös me er. Hade "mycket" tvätt i olika färger. Men tyvärr så stämmet inte färgerna på hennes kläder om man ska vara EXAKT!

Men jag är i alla fall trött och har mycket tvätt, sagt de två gånger nu va? Ja jag vet, men ville bara ha nått att skriva   


Av Lindgren - 5 januari 2011 21:37

Skit vad trååkigt man kan ha!   

Har ni föresten kollat den nya frågan?


Tycker du jag kan förbättra bloggen?

(Om ja, kommentera och berätta!)

Av Lindgren - 5 januari 2011 13:07

1. Fosterställning

Fosterställning är den vanligaste sovställningen. Av de 1000 testpersonerna sov hela 41% på det viset, varav mer än dubbelt så många kvinnor som män.

De som kryper upp i fosterställning beskrivs som tuffa på utsidan men känsliga i hjärtat. De kan vara blyga när de först träffa någon, men slappna snabbt av.

2. Som en stock

15% av testpersonerna sov liggandes på sidan med båda armarna ner utefter sidorna.

Dessa personer beskrivs som lättsamma, sociala människor som gillar att vara en del av gruppen. De har lätt att lita på främlingar men kan vara lättlurade.

3. Längtar positionen

13 procent av testpersonerna som på sidan med båda armarna ut framför sig.

Det anses tyda på en öppen karaktär, men som samtidigt kan vara misstänksam eller cynisk. Personer som sover på detta vis är långsamma med att bestämma sig, men när de har fattat ett beslut går det inte att ändra det.

4. Soldatpositionen

Åtta procent av testpersonerna valde att sova liggandes på rygg med båda armarna vis sidorna.

Människor som sover i denna position är i allmänhet lugna och reserverade. De tycker inte om att göra väsen av sig, men ställer höga krav på sig själva och andra.

5. Fritt fall positionen

7% av testpersonerna sov på detta sätt, på mage med händerna runt kudden och huvudet vänt åt sidan.

Dessa personer beskrivs som sällskapliga och fräcka, men med en tendens att vara nerviga och sköra. De gillar inte kritik, eller extrema situationer.

6. Sjöstjärnepositionen

5% sover på detta vis. De ligger gärna på rygg med båda armarna upp runt kudden.

Dessa personer har lätt att få många och goda vänner eftersom de alltid är beredda att lyssna till andra, och erbjuda hjälp när det behövs. De tycker i allmänhet inte om att vara i centrum.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Jag kan berätta vilken av de här jag är. Jag är en person som HELST sover i fosterställning, för att få upp värmen, eftersom jag är kallblodig person.

Sen sover jag också gärna som en sjöstjärna. För jag vill lyfta upp huvudet mitt.




Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards