Alla inlägg under oktober 2010

Av Lindgren - 17 oktober 2010 20:54

Gud vad det pirrar i kroppen nu alltså! MIN Hillar har köpt två presenter till mig. Jag funderar på vad det kan vara, ett av packeten är avlångt och de andra är en fyrkantigt? Hmm.. aja, få ju inte veta det först om tre dagar!   


Jag själv har inte ens börjat handlat julklappar och presenter till min familj!    Kanske dags att börja fundera på vad jag ska ta och köpa. Har ju som sagt en stor familj att tänka på!

Ska ta och prata lite med Hillar, när vi krypit ner till kojs och het igång tven på någon kanal vi kan sova till.

Av Lindgren - 17 oktober 2010 20:01

Ska titta på Ensam Mamma Söker på kanal 3 nu ocm en liten stund tillsammans med Petra, 25 år,  Linda, 35 år och Emma, 23 år (mammorna i ensam..)!

Älskar verkligen den är "serien". Har följt det sen förra året om jag inte har fel!


Men nu har det börja byebye!


  

Av Lindgren - 17 oktober 2010 17:32

Ska sitta och titta på film tillsammans med Hillar,

vi ska sitta och se The Last Airbender tillsammans!

Så det blir söndagsmys, istället för fredagsmys   


Av Lindgren - 17 oktober 2010 11:07

Har sovit som en ängel i natt, vaknade för en timme sen och trode klockan var nio - tio. Då sa R, - Klockan är ju för F*N halv tre!

- Du skämtar med mig?   

- Ja det är klart! Du har ju rätt, klockan är tio över tio.


Skit, jag som trodde jag hade sovit bort hela dagen! OMG, R! Du få inte skrämma mig så där. Blir ju omtumlad i magen på morgon.

Aja, har i alla fall vaknat till liv och kan sitta en liten stund, innan vi ska fara vidare hem till Kåge. Men måste först vänta på grabbarna grus, som for till ICA och skulle handla lite mat i magen. Men det löser det där galant själv!   

Av Lindgren - 17 oktober 2010 02:11

Kvällen är ung, är väl det man säger?

Eller har jag fel?   


Ska ta och krypa mig ner till kojs! Känner mig verkligen som HEMMA just nu och det är djä*ligt skönt kan jag meddela er! Kanske för att jag har haft en underbar dag.   


- Gjort middag tillsammans med R och Hillar!

- Suttit barnvakt och två stycken underbara liv, 07.00!    Medans Hillar har fått umgåts med sina vänner!

- Har suttit framför FB och meddelat om mina underbara händelser under dagens gång.

- Mamman till barnen kom hem vid cirka 00.30

- Gick förbi mammas jobb och sa godnatt för idag.   


Av Lindgren - 16 oktober 2010 20:48

P och R får över till J och sitter där och dricker lite och är allmänt sociale med varandra. Medans jag sitter här i ett stort hus, ensam tillsammans med Rocky och ser på Family guy. Medan barnen ser på film uppe på övervångingen.

Inte heller vilken film som helst!    Utan det var en speciell film som A ville se, Djungelboken!

Innan jag la dem satt vi och tittade på The Simpson och lyssnade på musik och sjöng tillsammans. Vi hade det så trevligt tillsammans.   


Nej, ska ta och se hur det går för dem. Om de har slått ihjäl varanda, men det är en mycket LITEN risk. Sen måste jag gå ut med Rocky, så han får kissa.

Av Lindgren - 16 oktober 2010 17:29

Ska göra mig i ordning för att sitta barnvakt åt två små troll   Har suttit barnvakt åt de för så det ska inte bli några problem alls. Sen är det lite busiga av sig och som tur är har vi ju Rocky med oss som ett bra knep att hålla de små liven sysselsatta.



  

Ser absolut inte så här sur ut,

när jag är barnvakt!

Jag är barnvakt idag från klockan,

19.00 - ca klockan 02.00 imorgon.


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards