Alla inlägg under oktober 2010

Av Lindgren - 19 oktober 2010 21:15

Har någon av ni läsare FÖRSLAG på någon bra film?
Vill ha MÅNGA filmer att välja mellan, nästa inloggning helst!

Men ni kan komma med förslagen NÄR SOM HELST.

 

Jag ÄLSKAR mest KOMEDI!


    


Kom med förslag NU!

DESPERAT!   

Av Lindgren - 19 oktober 2010 19:57

1. Vad heter du? Carina
2. Vad kallas du? Carina, KiKki

3. Vad vill du bli kallad? Spelar absoulut ingen roll!
4. Födelsedatum? 20 Oktober
5. Stjärntecken? Vågen
6. Lunar? Nae.
7. Msn? Det har väl alla!
8. Helgon? Nej.
9. Vart bor du? Skelleftehamn, Kåge
10. Vad har du för mobil? Sony Ericsson w200i
11. Har du en egen dator? Ja, en stationär.
12. Har du något husdjur? Ja, Rocky   
13. Vad ska du göra i sommar? Sommaren är ju slut..

14. Favoritfärg? Brun.
15. Turnummer? 82
16. Vad älskar du mest? Familjen, vänner.

17. Intressen? Promenader ute med Rocky.
18. Favoritband/artist? Finns många bra, ha ingen favorit!
19. Favoritlåt med ditt favoritband? Finns många!
20. Namnsdag? 7 Maj

21. Vad skulle du vilja heta? Är nöjd med mitt namn

22. Vad heter du på din msn just nu? CarinaLindgren | EN DAG KVAR! KÄRLEK   

23. Hur många online? 21

24. Vem är den 15e online? helena

25. Vem har du blockat? Anonyma

26. Hur många olika grupper har du? 5st

27. Har du några olästa mejl på hotmail? Nej
28. Har du några nya kommentarer på bdb? Nej
29. Isåfall hur många? Ingen
30. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? Spelar ingen roll hur han/hon ser ut. Det är INSIDAN som räknas, i alla fall i mitt fall!
31. Beskriv ditt hår? Långt, platt och tråkigt!
32. Har du några piercingar/tatueringar? Piercingar; 5 i örat, 1 i läppen.
33. Vart skulle du bo om du fick välja? Utomlands!
34. Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet.

35. Vilken färg är snyggast på kläder? Svart?
36. Vad har du på dig? Mjukisar och svart linne + tofflor.

37. Har du något i håret just nu? 2klämmor.
38. Vad har du gjort idag? Skola, stor städat, handlat.
39. Vad ska du göra imorron? Skola, fira min födelsedag   

40. Hur mår du just nu? Bara bra, lite trött bara.
41. Hur brukar du annars må? Underbart!
42. Är du sjuk? Sist var igår.
43. Har du ont nånstans? Höger armbåge!

44. Har du gått till tandläkaren detta året? 1gång och ALDRIG mer

45. Vad heter din mamma? Mamma?

46. Har du några syskon? Ja, 4bröder + 5.

47. Vilket är ditt favoritdjur? Hund!
48. Äter du ofta godis? Ibland
49. Vilket är ditt favoritgodis? Laktrits!
50. Vad är det finaste som finns? Familjen!

51. Vilken är din favoritdryck? Morgon kaffe och energi dryck.

52. Vilket är ditt favorit tv-program? The Simpsons, Paradise hotel!

53. Vilken är din favoritveckodag? Tisdag, Onsdag och lördag.
54. Vem är din förebild? Måste ja säga nån, isf min mamma!

55. Vad är bäst med dig? Att jag är för snäll?
56. Hatar du någon just nu? Hata är ett starkt ord, ogillar.
57. Saknar du någon just nu? Ja!
58. Har du kysst en apa? Nej
59. Vilket husdjur skulle du vilja ha? har min Rocky, det räcker
60. Är du allergisk mot något? Diskmedel.
61. Har du något nytt gb-inlägg på bdb? Nej

62. Hur många bilder har du lagt ut? Ingen aning.
63. 
Vad har du valt för bild här ovan? Hmm!?

64. Vilket band är det sämsta som finns? Lyssnar inte på skitmusik!

65. Är du kär? Ja alltid!
66. Isåfall i vem? Familjen!
67. Vad är din civilstatus? Upptagen!
68. Vad har du för sexuell läggning? Bisexuel
69. Är du medlem på någon annan sida än bdb? Ja.

70. Isåfall vilken/vilka? Bloggplatsen, FB, msn.. osv.
71. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Ska inte uttrycka mig!
72. Vilket är det fulaste killnamnet? Ska inte uttrycka mig!
73. Har du varit hos frisören det här året? Nej, men vill gärna!
74. Använder du nagellack? Ja.
75. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? Ja
76. Har du eget rum? Egen lägenhet, om jag få be!
77. Har du en dubbelsäng? Ja.
78. Har du en egen platt tv? Nej, vill gärna ha!
79. När flyttade du senast? Någon månad sedan.

80. Vilken stil har du? MIN egna stil.
81. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Ingen alls. Vill inte bli en blondin!
83. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nej 
84. Har du hoppat studsmatta det här året? Nej

85. Vilken är den godaste frukten? Vattenmelon, jordgubbar och vindruvor
86. Äter du grönsaker varje dag? Ja.
87. Dricker du så mycket vatten som man ska? Nej

88. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? Överviktig!

89. Hur lång är du? 166 cm
90. Är du nöjd med dig själv? Lite.
91. Vad är du bra på?: Ingen aning?

92. Har du en egen hemsida? Min blogg!
93. Är du medlem på den engelska bilddagboken? Nej

94. Hur gammal önskar du att du var? Död?
95. Vad är klockan? 20.25
96. Är det jobbigt att svara på frågor? Nej inte alls. Finns egentligen bättre saker att göra, än detta!
97. Hur ser din dataskärm ut? Det är en vanlig skärm?

98. Har du städat idag? Ja, stor städat!
99. Har du varit ute idag? Every singel day!
100. Vem ringde du senast? Hillar

Av Lindgren - 19 oktober 2010 18:35

Storstädat lägenheten innan imorgon - KLART   

Nu har vi sammarbetat hela dagen. Det vi gjorde direkt vi kom hem var att laga middag. Blev hemma gjorde potatisbullar! Var skit gott kan jag meddela er. Har lite kvar till imorgon, få hoppas vi inte äter de ikväll så vi har lunchlåda.

Glömde min lunchlåda idag, så då köpte jag 7up och 4st ostbagueter. Skit gott, men onyttigt! Men det var det värt, eftersom jag inte hade någon lunch annars på skolan   


Imorgon är det MIN dag och ingen annans!   

Hillar har pratat med pappa mig och sagt att han ska komma vid fyra. Ringde mamma min för en liten stund sedan och planerade när hon skulle komma, så det inte krockar med någon! Så mamma + bröder kommer vid halv sex.

Sen få väl "resten" komma in mellan 20.00-21.00

Av Lindgren - 19 oktober 2010 06:59

Somnade riktigt fort igår kväll kan jag då meddela er alla. Skönt att lägga sig tidigare än vanligt också.   

Idag är det skola som vanligt. Ska ha 2timmar skrivarkurs och 3timmar historia idag. Så dagen kommer att gå riktigt segt idag känner jag.


Efter skolan blir det storstädning av lägenhet. Efter som det kommer främmen hit imorgon, efter skolan! Det går ju ändå fort om man hjälps åt. Så det ska inte ALLS vara några problem för oss två.


  

Av Lindgren - 18 oktober 2010 20:43

Ska straxs ta och lägga mig ner i sängen och titta på dumburken. Få se om det blir tv/film tittande ikväll. Blir säkert en film ikväll, men man somna väl till den som vanligt! Få se riktigt om det blir komedi eller action ikväll. Bruka bli något vi båda två vill se, men det är ju ett självklart!


Imorgon har man skola som vanligt, slutar 14.20 Sen ska efter det på stan och titta efter strumpbyxor till min maskerad dräkt, som jag ska ha nu på lördag. Få se om jag hittar det jag behöver till.

Måste också ta och prata med J om hur det blir på fredag, med min lilla fest hemma hos h*n! Om det blir av eller om vi ska ta det lugnt istället.


  

Av Lindgren - 18 oktober 2010 17:44

Två ynkliga dagar kvar,

alltså två nätter till som tonåring!


   Fyf*n, vad VI är bra!!

   Min stundentmiddag!

   Lillebrors avslutning!


Dagarna går fort förbi!

man bli bara äldre å äldre,

år för år!

Av Lindgren - 18 oktober 2010 11:16

Ska följa med Hillar till läkaren idag och kolla upp hans knä.

Han halverst haltar och han inte ta stöd på benet.

Så jag hoppas att läkaren hittar felet,

så det inte blir värre för honom.

                                  

Av Lindgren - 17 oktober 2010 21:55

  

   

   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards