Alla inlägg under oktober 2010

Av Lindgren - 26 oktober 2010 12:45

Jag önska nästan han jag kunde kasta ALLA mina kläder och köpa en hel ny garderob. Fattar inte hur mycket kläder det finns nu, som jag verkligen vill ha.

Alltså MÅSTE jag ÖNSKA mig massa presentkort i julklapp och hoppas att man får det också!

Fatta skönt det hade varit nu alltså. Har ju krymt i storlek för storlek, känns det som!


I alla fall! Jag var på stan idag också efter skolan. For på Hillars skola och åt lunch tillsammans med han och C. Det blev risifrutti och vatten. Skit mysigt med lite musik och en liten pratstund.

Efter de så gick jag och kollade på jeans och underkläder. Köpte, Två bhar, två hotpants och ett par trosor. Skit fina var de, tycker i alla fall jag.


Vad tycker ni!?

Själv sitter jag typ och halft dreglar!   

Av Lindgren - 26 oktober 2010 06:22

Klev upp ur sängen för tjugo minuter sedan och tyckte att klockan var mycket. Men den är ju bara barnet ännu! Aja, har i alla fall stigit upp ur sängen.

Håller på att koka hårdkokta ägg och äter kasler på sidan om, tillsammans med en kopp varm kaffe. MUMS!   


Idag slutar jag 10.20 Men jag har en sak jag måste göra under veckan. Det är att lämna igen alla mina historieböcker. Eftersom jag inte har det längre! SKÖNT!  

Av Lindgren - 25 oktober 2010 21:36

Det har varit en MASSA shopping idag kan jag ju bara meddela er om! Det är derför jag inte har bloggat alls på eftermiddagen! Men har en hel del att berätta för er istället!


- Upplockad på skolan, sedan direkt till Solbacken.
- Kollade mobiler/plattång på Jula och Expert.

- Köpte två par mjukisar, som både jag och Hillar kan ha och dela tillsammans på.

- Storhandlade, en massa mat inne på Willys.

..Självklart! En HEL påse full med frollic, till BÄSTA Rocky!   

- Fick ansiksmask utav C! TACK G*****, du är GULD värd!

- "Bjudna" på middag, hos C. 


Sen efter all shopping, gick vi snabbt ut med Rocky och sedan bar det iväg igen till Kusmark och umgås med C och S, samt barnen. Åt middag tillsamman med den och hade allmänt trevligt och kikade runt lite. Skit fint hade de i alla fall och det blir bättre, de lovar de    


  


ALLT detta ovan, förgyllde min dag!

Av Lindgren - 25 oktober 2010 07:55

Sitter hemma och har fikat tillsammans med C och håller på att göra mig klar för skolan.Vi ska vara klara halv, så jag hinner bara snabb skriva en stund.   

Idag ska jag på stan efter svenskan. Då ska jag och C fara och kolla på en overoll till sina barn och kläder. Så jag ser verkligen fram i mot att fara och kolla lite kläder och skor till mig själv. Ska också ta och titta på presenter till familjen, har redan bestämmt vad vi ska köpa till var och en! Hehe! Men få se när man har tid till att vara i stan längre.. för då hinner man kolla lite överallt.


Efter skolan ska jag och Hillar storhandla om det inte blir imorgon. Men vi har i alla fall bestämt att vi ska till C och fixa bilen lite granna. Kan behövas!

Av Lindgren - 24 oktober 2010 20:59

Tyvärr, så har jag inte varit så himla activ på bloggen idag eller igår. Men det är för jag håller på att bli sjuk. Men det hindrar mig i alla fall inte, till att fara till skolan imorgon. För imorgon, då ska jag stor handla och kolla lite på kläder på min "lilla" håltimme. Alltså efter svenska lektionerna imorgon, ska jag tillsammans med C och kanske någon mer! Men i alla fall, vi ska kolla på barnkläder och kläder till oss, självklart!


Men inga sura miner få jag väl hoppas?   


Av Lindgren - 24 oktober 2010 13:30

Ligger i sjuksängen och nyss kommit ur duschen.   

Ska ta och klä mig, för jag måste ut med Rocky

Känner mig inte alls fräsch idag.

Alldeles trött och det rinner bara ur näsan.


Aja, orkar i alla fall inte skriva mer än så.

TYVÄRR!

Av Lindgren - 24 oktober 2010 00:55

Ska fika tillsammans med tjejerna på tordag efter skolan. Har inte haft en tid tillsammans på länge nu och jag ser verkligen fram i mot, att få umgås med dem.

Inte lätt att få ihop en fika paus tillsamman, när vi gå olika skolor!

MEN JAG GREJADE DET!   


SAKNAR er tjejer i massor!

(Ni vet vilja jag menar, få jag hoppas!)

Av Lindgren - 23 oktober 2010 15:25

Sitter hemma och har nyss fått i mig en kopp med kaffe     

Blir ingen halloween fest för min del. Fick feber och förskylning under fredag kväll till lördag morgon.  Så jag ville inte smitta ner alla!

Så det blir inget för mig i år.


Men har ju lovat att vissa min kostym i alla fall! Men kommer tyvärr inte att lägga upp den idag/ikväll. Eftersom den är inte på min kamera och jag vet inte vart sladen är till kameran den är på!

Så ska ta nya bilder idag eller imorgon. Beror på hur frisk och kry jag ser ut och om jag IDS!

Men den kommer   Bara ni på minner mig, så jag inte glömmer bort att lägga ut bilden på den! Är lite glömsk ibland!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards