Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Lindgren - 20 oktober 2010 20:28

Har ju LOVAT er att berätta vad jag fick i födelsedags present! Har fått en "massa" saker och en massa kärlek av familjen.


Mamma - Välja mellan, en resa till Pite med hotelrum och spa eller fara haparanda och handla på IKEA och fara över till finland.

Pappa, Gabban och barnen - En skurmopp och pengar.

Morbror T - Pengar.

Hillar - Hand-held massager och hårtork.

Små bröderna - Kramar!

Nettan, Veronica och Carro - En skylt, som jag var TVUNGEN att ha på mig hela skolgången!

Nettan, Hussein och Julia: Ett vykort.

Övriga (Mina vänner osv.) - En MASSA grattis hälsningar!


 

  

Av Lindgren - 20 oktober 2010 15:26

Idag har jag mycket att göra. Kom nyss hem ifrån skolan, var skit roligt på skolan idag. Var många kramar på skolan i alla fall! Haha, hmm undra varför? Ja, det få ni veta efter alla gäster ha farit.


Ska ta och börja städa och göra i ordning i köket! Mycket som ska göras innan föräldrar och vänner kommer!


Kommer att lägga ut allt jag fått på bloggen. Vet inte om det bli med bilder eller en massa text. Få se det efter att alla kommit hit och grattat mig. Blir i alla fall full rulle här idag!


  

(Taget ifrån, google!)

Av Lindgren - 20 oktober 2010 00:00

Skriver ett tidsplanerat blogg inlägg, eftersom jag inte kommer att hinna skriva EXAKT tidpunkten 00.00 (imorgon dagensdatum; 19oktober).


Idag är det, MIN DAG!

För 20år sedan föddes jag på Skellefte BB och föddes klockan 21.09 Min mamma och pappa var närvarande, resterande vet jag inte själv!

Jag har levt mina dagar i glädje och sorg. Det är mycket som har hänt under tiden jag varit tonåring osv. Jag har haft lyckliga och i olyckliga dagar i mitt liv, tillsammans med min familj och självklart mina vänner.
Jag tar dagarna som de kommer och det är så jag lever än idag.


Livet leker om, man så säger så. Det vet jag inte själv riktigt!

Jag kan dö imorgon, eller vilken tidpunkt som helst i livet.


     


Jag är den jag och

kommer alltid,

att leva det så!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards