Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Lindgren - 9 oktober 2010 17:41

Sex månader tillsammans!   

Har är lite bilder och minnen tillsammans med Hillar! Väldigt fina minnen tillsammans och det kommer bara fler och fler!


Minns, när han gav min blomorna och glass.

Minns, när vi var ute och åkte lines, tillsammans ovanför bäcken.

Minns, när jag var ledsen och du fråga mig och jag ville till Farfars grav.

Minns, när vi skulle sätta upp tackfläckten och vi fick en kyss tillsammans och var SKIT rädda båda två!


               

Av Lindgren - 9 oktober 2010 11:40

Igår kollade jag på maskeradkläder tillsammans med Hillar. Jag letade både för han och mig själv. Jag hittade faktiskt en heldel, men jag tog de som var till ett vettigt pris. Vissa gick upp till 500-1200kr och det var verkligen att ta i!

Men hittade fem maskeradkläder till mig själv. Samt kollade jag på tradradera efter kläder också. Där hittade jag till mig själv ca 2-3st.

Sen letade jag också till Hillar, då fanns det inte lika "fina" kläder till han. Som det finns till kvinnor och barn. Men jag hittade i alla fall tre stycken!


         

     


Om ni skulle vilja se större bild så kommer ni inte komma till en bild, utan ni kommer att komma till hemsidan jag hittade alla de här maskeradkläderna. Hoppas ni hittar eran, jag ska fortsätta leta just nu!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards