Alla inlägg under oktober 2010

Av Lindgren - 7 oktober 2010 22:55

Min månad ser jätte tom ut kan ja bara påstå! Kollade den för en liten stund sedan och det är inte mycket jag har planerat in. Men jag få se vad månadens gång ger mig. Hoppas det är något bra i alla fall!



Av Lindgren - 7 oktober 2010 19:27

Nu ska jag sitta och se The Simpson tillsammans med Hillar och Rocky. Vi ska sitta i soffan tillsammans. Rocky få ligga på golvet, på sin madrass! Men de tror jag han tycker är skönt ändå.

Ska titta och äta lite glas, med kola sås och strössel och Hillar ska äta mackor!


Vi få höras senare, jag tror The Simpson börjar nu efter reklamen!

  

Av Lindgren - 7 oktober 2010 19:11

Ni vet väl att norrläningar, kanske andra också säger jo. Men istället för de så suger de in luft. Jag och Hillar satt och "diskuterade"/pratade om olika fraser.

Eftersom man suger in luft i, jo.

Borde man inte kunna svara med nej genom att, blåsa UT luften då?   

Av Lindgren - 7 oktober 2010 15:13

Nu såg jag nyss vårat tjuv cykla förbi med en av hans polare. Men det är inget jag bryr mig om egentligen, eftersom jag har bara toma ciggpacket utanför balkongen.

Men egentligen ska man kunna få ha saker utanför lägenheten vid balkongen, utan det ska bli stullet. Men tydligen får man inte det här i trakterna!

Men kanske bli så att man flyttar och få ny lägenhet snart. Så jag hoppas att jag och Hillar få den, så kanske vi slipper bli avstulen det vi har på våran balkong. Man ska väl andå kunna få ha det mysigt ute på sin balkong eller?  


  

Av Lindgren - 7 oktober 2010 07:04

  Godmorgon mina kära bloggläsare!  Idag har det varit en MYCKET, MYCKET jobbig natt. Det går inte förklara med ord hur mycket.  Men jobbigt att stiga upp idag på morgon, känner mig alldeles kall i hela kroppen.   


Har nyss vakant till liv och ska fösöka få ner en kopp med kaffe, en tallrik med fil och två ägg på sidan om. Så jag hoppas jag är pigg när jag kommer till skolan.

För idag ska vi göra ett test på högskoleprovet. Jag hoppas det i alla fall går bra. Men det tror jag det ska göra, annnars få det gå som det går helt enkelt!    

Av Lindgren - 6 oktober 2010 20:38

Kollade nyss på allmenackan och det är bara två fjuttiga veckor kvar tills "lilla" jag fyller år! JIPPI!   Jag LÄNGTAR som attans! Jag ser fram i mot att få träffa släkten, men vet inte var jag kommer att vara. Kommer väl säkert att vara hemma som vanligt! Men inte något fel på det heller precis. Jag ser i alla fall fram i mot att få umgås med släkt och vänner, okej! Det kommer bli smockat känner jag på mig.


Jag hoppas att jag kommer få något jag skrivit på min "lilla" önskelista. Men man kan inte få ALLT man önskar sig. Eller kommer jag få det jag vill ha?   Men kan ju alla fall hoppas!

Av Lindgren - 6 oktober 2010 17:42

Nu fick jag allt se min bov som försöker att sno mina toma ciggpaket som ligger på bordet utanför balkongen.

Jag såg han tydligt utanför vårat fönser och om jag ser honom igen, ska jag f*n sätta ditt dig! Du kommer få smacka på egen medicin, men inte med slag! Utan jag vill bara prata med mina egna ORD och fråga vad tusan du syslar med!


    

Av Lindgren - 6 oktober 2010 16:43

4 TV program - The Simpsson, Family guy, Ensam mamma söker, Vakna med the voice

4 saker jag gjort idag - Sett på TV, pluggat, rökt, suttit på rumpan

4 saker jag längtar efter - Sommar, födelsedag, Rocky   , sängen

4 saker på önskelistan - Ny mobiltelefon! Ny lägenhet! Vinterjacka! Tatueringar!

4 saker som jag avskyr - Tjuvar! Sova, gå ut på promenad med Rocky, små kryp

4 saker jag tycker om att göra - FACEBOOK! Umgås med familjen, gå på stan, "pynta"

4 saker jag ätit idag - Ostbaguett, nudlar, banan, riskakor

4 utmanade - Elvira, Terese, Sara och NI andra som känner er sugna!  


  

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards