Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Lindgren - 14 oktober 2010 22:43

Har i stort sätt spelat sims 3 ett bra tag nu . Sen kom jag på, ojda kanske ska ta och lägga mig ner och sova, så jag inte stiger upp så tidigt sent imorgon. Vill inte vända på dygnet innan helgen har börjat heller.

Lite "kortfattat" vad som händer imorgon, på ett ungefär.


Imorgon ska Hillar upp som vanligt för att åka till skolan. Själv ska jag sitta hemma och vänta på att mamma ska komma och hämta Rocky, hon ville låna honom över helgen och det går jag med på. Eftersom hon älskar Rocky eller rättare sagt, ALLA älskar Rocky i min familj.

Hillar kommer hem ca klockan två eller tre på eftermiddagen, beror på han själv. Sen kanske R kommer och sover här under helgen. H*n ville bort från stan ett tag och det kan jag verkligen förstå! Det är så mycket där som sägs och gör. Så då kanske man vill vill bort ett tag/stund.


Jag bjuder!

Av Lindgren - 14 oktober 2010 16:26

Som rubriken säger! Jag var dyng sur när jag kom hem. Fötterna var som små isbitar när jag tog av mig sockar och skor. Så det var inte de fräschaste sockarna. Men men, det är inte vädrats fel, jag har faktiskt för "dåliga" kläder.


Det här förgylde min dag!   

Direkt jag kom runt hörnet på pizzan, ser jag Hillar och Rocky utanför balkongen och står och vänta. Sen kommer Rocky rusandes mot mig och lycklig! Haha, så underbara de är. Jag älskar de allihoppa. Sen när jag tagit av mig skor och sockar som sagt, så masserade Hillar in handlotion på mina ben, ja mina BEN! Sen så få jag också kaffe serverat på plats   



Av Lindgren - 14 oktober 2010 13:30

Kom tio ninuter försent till första lektionen idag. Men det skadada inte! Jag fick då saker och ting gjort i alla fall. Sen efter de hade jag Historia, det går mycket mindre bra där. Ligger efter så det bara KNACKAR om det. Men det kommer, det kommer VÄNTA BARA!  


När det började närma sig lunch, kom jag på F*N jag har glömt lunchlådan hemma. Attans! Aja, frågade F om h*n ville att ute tillsammans med mig. H*n följde självklart med och tog också sig en pizza i magen till lunch. Men någon gång  MÅSTE man ju få unna sig med något gått i alla fall.  

Av Lindgren - 14 oktober 2010 07:02

SNÖÖAR! Jag ser det snöar, det var väl roligt, HURRA. För nu är det vinter, nu är det vinter.. osv.

Huvva, jag avskyr verkligen då första snön kommer. Jag var inte riktigt berädd på att det skulle komma. För det brukar kommer EFTER jag fyllt år, så jag hoppas inte det här lägger sig. För då har det inte varit som det tidigare åren.


  

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards