Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Lindgren - 10 oktober 2010 21:33

Dags att göra iordning till sängs. Ska ta och hoppa in i en dusch innan, så jag är fräch till imorgon! Det är ju nämligen skola imorgon och jag går från klockan halv tio till tjugo över fyra, så det är ju ett tag.

Efter måndagen kommer tisdag, då efter skolan ska jag tvätta en massa kläder! FYF*N, vad jag hatar att tvätta. Har ju f*n legat en DÖD groda där nere   


Det här har jag inte berättat! Har beställt och betalat min maskeradklädsel som jag ska ha till halloween. Men jag kommer inte lägga ut några bilder på den först jag har använt den. Hehe, kanske verka lite taskig nu. Men tycker att ni kan hålla er tills dess!   

Av Lindgren - 10 oktober 2010 19:22

Nu är det EXAKT tio dagar kvar tills min födelsedag är här!

Jag älskar verkligen HÖSTEN! De är så vackert, när löven skiftar färg till höst och sedan faller ner till marken. 

Bilden är tagen,låångt tillbaka!

Av Lindgren - 10 oktober 2010 12:54

Idag har jag fullt upp! Finns mycket på min lista idag som jag ska ta och göra! Här är den "lilla" listan   


- Ska fara förbi Mamma och hälsa på där ett tag. Var inte så länge sen jag umgicks med mamma min! Men mina bröder framför allt!

Jag SAKNAR er   


- Ska kanske också en snabbis förbi J om han/hon är hemma. Brukar vara svårt att få tag på han/hon. Men kanske kan ta en rök eller bara prata och umgås ett tag.


- Efter jag varit hos J, så ska jag förbi pappa och mina bröder som jag inte träffat sen 3sep då brorsan fyllde år! Men jag mår dåligt över att jag inte kan hälsa på så ofta   Men det är ju på grund av ekonomin vi har tillsammans jag och Hillar.

Men ska bli KUL att umgås och prata, se och höra vad som rikitgt har hänt!


- Sist men inte minst, så blir det att ta det lugnt lägga sig och krypa ner i sängen! Eftersom det är skola imorgon. Så måste jag ju vända på dygnet igen! Men inga problem!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards