Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Lindgren - 22 oktober 2010 16:16

Dags att packa ner allt jag ska ha med mig till halloweenfesten imorgon. Känner mig lite nervös, men varför är jag det? Det är min släkt och deras vänner? Jag ska väl ändå inte behöva bli blyg för dem? Aja, jag kommer alla fall ha kul tillsammans med dem.

Inte ofta de vill att syskonens barn kommer och festar tillsammans med dem! Hehe, men än så länge är det ju bara jag som kommer ner av barnen    Eftersom mina bröder är YNGRE än mig och kommer ALLTID att vara det.


Hillar håller på att duscha och göra sig i ordning och snygg till ikväll. Sen efter han gjort de, ska vi börja fara och köpa in lite saker till helgen, kan behövas!

Av Lindgren - 22 oktober 2010 12:03

  Sitter och väntar på att Hillar och D ska komma hit. Hillar kommer att köpa pizza till mig idag. TACK!

Idag har jag inte alls gjort mycket. Steg up kring tio och gick ut med Rocky. Sen har jag legat och vilat fram till nu. Har som inte orkat blogga, för jag har varit så trött och slut i kroppen.    


Idag ska jag och Hillar till J, dricka och spela lite spel och prata en massa "skit". Alltså bara vara socialla med varandra.

Sen på lördag är det maskerad fest hos min morbror V och E. Längtar verkligen dit, kommer vara nya och gamla ansikten. Känner att det kommer vara lyckat i alla fall!   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards