Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Lindgren - 15 oktober 2010 20:53

Började sappa mellan kanalerna nyss och sen plötsligt stannade jag på TV4+. Jag håller på att dö av skratt! Alla tror jag känner igen den här skådespelaren!?

Jag själv tycker att det är bästa skådespelarna i de programet faktist och det är inte mycket mer än..


Av Lindgren - 15 oktober 2010 14:34

Gud det känns ju som en evighet den här nedräkningen!

Kan det inte vara D-dagen nu redan?   


 

  

Av Lindgren - 15 oktober 2010 10:14

Vaknade av att det var en kvinna som hade ringt på fel dörrklocka!    Irriterande, sen märkte jag att Hillar fortfarande var hemma. Tänkte först, har inte han försovit sig? Men icket det, han är ledig idag, SKÖNT! Mer tid tillsammans!


Dagen flytter på bra idag känner jag, lite trött fortfarande. Men inget hindrar mig att ta en varm kopp med kaffe heller. Men idag ska jag ta det lugnt och göra temaarbetet som jag och N har tillsammans.

Hoppas bara att h*n också kan ta och göra det idag, med tanke på J och H, h*n har hemma hos sig. Men h*n tar det när h*n har tid och det är jag helt nöjd med   Så länge man FÖRSÖKER och verkligen har tid! För tiden är det viktigaste i alla fall, det tycker jag.

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards