Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Lindgren - 5 oktober 2010 20:07

Nu ska jag sitta och se på tve och Hillar gör mig sällskap!

Det handlar om familjer och en massa annat. Har inte sett det förr, tror det är ett nytt program som har börjat.


Kanal 5, klockan åtta på kvällarna!

Det är min tve tid hädanefter på tisdagarna   

Av Lindgren - 5 oktober 2010 18:49

Sitter och lyssnar på youtube musik. Kan inte bestämma mig vad jag ska lyssna på, så jag valde lite gott och blandat.

Sitter mest och lyssnar på en grupp eller vad jag ska säga vad det är, men de/han/hon heter Vildängel. Har sett filmen tidigare i år och jag grätt i slutet av den filmen!    Det är i alla fall värd att se om man gillar drama och sång.

Av Lindgren - 5 oktober 2010 12:55

Ida är det EXAKT 15dagar kvar, tills jag fyller systembolags ålder! *Haha*


Men som ni sett att jag lagt ut en massa bilder på det jag mest vill ha, så kan ni gå på kategorier och titta om ni hitta en som heter Födelsedagar/Önskelista. Det är där jag har lagt in en massa bilder på det jag önskar mig. Samt skrivit om någon speciell fyller år   


    

Skorna jag köpte i Stockholm,

på dinsko för 399:-

Av Lindgren - 5 oktober 2010 06:50

Nu är jag klar, nu väntar jag bara på bussen ska komma. Så jag få fara till skolan och ha mina två lektioner på morgon. Sen ska jag förbi stan och leta nagelborttagnings medel!

Kan ju inte vara utan de, för då skrappar jag bort det gamla nagellacket och sen lägger på nytt och det blir så djä*la fult, när man gör så.


Efter skolan idag ska jag självklart på stan, sen efter det ska jag hem och ta det lugnt. Måste hitta en medeltidsbok som jag ska läsa på svenskan också. Så jag ska försöka att hinna med det idag! 

Kanske också ska ta och fara förbi elgiganten! men inte 100% att det blir ännu.

Av Lindgren - 5 oktober 2010 05:06

Ibland ska man faktiskt inte få sova tills väkarklockan ringer. Idag fick jag faktiskt inte göra det!

Min Hillar hade vaknat över grannarna eller något konstigt ljud. Han hade till och med dokumenterat på en lapp vad som hänt på det här kvarteret inatt och där stog allt detta och lite till!


03.55 levde en mindre blå combi om.

 Dunkade musik och kom in på kvarteret, smällde i dörrarna (hade satt upp en lapp i trapphuset att de inte skulle smälla i dörrarna!)

04.03 någon av grannarna ovanför/brevid klampar i golvet hela natten, kanske var ryssen?

Någon hade rivit ner lappen i trapphuset.

 

När tusan ska man kunna få sova utan att bli väckt av grannen osv. Hillar petade lite lätt i mig och sa att han gjort den här lappen! Kan inte fatta vad i tusan våra grannar sysslar med. Kommer ha skit svårt att hänga med i skolan om det ska vara så här!

  

  

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards