Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Lindgren - 26 oktober 2010 21:16

Nu är det dags för frågestund!

 

Bara seriösa frågor, TACK!

Det bara att du fråga,

kanske du ha mer än en fråga?

Men se så SKRIV, så svarar jag!

Av Lindgren - 26 oktober 2010 19:41

Sitter och äter kvällsfika nu och framför mig står. Jucie glas, riskaka och två ägg. MUMS! Idag har jag inte alls gjort så mycket.



Men de jag måste verkligen göra, är att ta och SKÄRPA och ta tag i svenskan på ALLVAR! Eftersom jag har dyslexi så blir Historian mycket svårare! Så jag fot till Rektor och pratade med h*n och då tog hon bort det, så nu ska kunna klara av Engelskan!


Av Lindgren - 26 oktober 2010 12:45

Jag önska nästan han jag kunde kasta ALLA mina kläder och köpa en hel ny garderob. Fattar inte hur mycket kläder det finns nu, som jag verkligen vill ha.

Alltså MÅSTE jag ÖNSKA mig massa presentkort i julklapp och hoppas att man får det också!

Fatta skönt det hade varit nu alltså. Har ju krymt i storlek för storlek, känns det som!


I alla fall! Jag var på stan idag också efter skolan. For på Hillars skola och åt lunch tillsammans med han och C. Det blev risifrutti och vatten. Skit mysigt med lite musik och en liten pratstund.

Efter de så gick jag och kollade på jeans och underkläder. Köpte, Två bhar, två hotpants och ett par trosor. Skit fina var de, tycker i alla fall jag.


Vad tycker ni!?

Själv sitter jag typ och halft dreglar!   

Av Lindgren - 26 oktober 2010 06:22

Klev upp ur sängen för tjugo minuter sedan och tyckte att klockan var mycket. Men den är ju bara barnet ännu! Aja, har i alla fall stigit upp ur sängen.

Håller på att koka hårdkokta ägg och äter kasler på sidan om, tillsammans med en kopp varm kaffe. MUMS!   


Idag slutar jag 10.20 Men jag har en sak jag måste göra under veckan. Det är att lämna igen alla mina historieböcker. Eftersom jag inte har det längre! SKÖNT!  

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards