Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Lindgren - 30 oktober 2010 22:02

Var ju hos pappa idag och åt middag. Han hade tänkt göra något speciellt, men då hade han tydligen ingen pommes hemma som han trodde han hade. Hahh, söt pappsen!

Men fick i alla fall i oss mat, till och med Rocky fick mat i en EGEN skål!


Bilden tagen från; google!


Sen medans vi var hemma hos han, så ringde det i både min och Hillars mobil. Då var de C som ringde och sa att brorsan var utanför vår port och väntade på oss.


Tack pappa för middagen OCH för all kött, lampan osv. Det är verkligen något jag och Hillar behöver om vi ska flytta till större!

Av Lindgren - 30 oktober 2010 10:38

Idag vaknade jag tjugo över nio. OTROLIGT! Trodde vi skulle sova längre. Men men, har duschat och nyss satt mig framför datorn. Har sett lite av en film som heter Robin Hood. En äventyrs film är det i alla fall. Men såg som sagt inte hela! Få väl bli längre fram.


Idag ska jag och Hillar till pappa. Eftersom vi är bjudna på middag, mellan klockan 14-15. Ska SJÄLVKLART inte lämna Rocky hemma, han ska få följa med oss och få umgås med pappas hundar.

Vet inte när vi kommer hem idag. Men vi brukar vara där till ca 19.00 - 20.00


 

Den här bilden är tagen,

under min födelsedag!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards