Alla inlägg under oktober 2010

Av Lindgren - 28 oktober 2010 22:39

Ska ta och gå ut med Rocky, för sista gången idag.   

Imorgon ska jag på stan igen! Kommer troligtvis bara vara i stan i två-tre timmar, eftersom jag ska tvätta och städa lägenheten samt diska, när jag kommer hem efter stan. Flyttade fram tvätt tiden idag, hade tänkt tvätta 12-17. Men då kommer jag inte hinna få något alls gjort känner jag.


Så nu är det bara att ge sig ut i det kalla och hoppas på fint soligt väder imorgon!

Av Lindgren - 28 oktober 2010 18:24

Hade SKIT TREVLIGT tillsammans med er idag!

Det här MÅSTE vi verkligen göra om,

SNART IGEN!


      

Av Lindgren - 28 oktober 2010 07:05

Ska ta och klä mig, sedan gå till bussen.

Sluta klockan tjugo över tre.

Efter skolan ska jag möta,

tjejerna och fika på Kitchen!   

Aja, good day girls and boy's!   

Av Lindgren - 27 oktober 2010 18:01

Har fortfande FRÅGESTUND!

 

 

Skriv så många frågor som ni bara kan komma på.

Ju mer frågor, ju roligare blir det att svara!

Ju roligare bli det för er att läsa, kanske?

Av Lindgren - 27 oktober 2010 12:48

Sitter just nu och har svenska fram till 14.10 Men inget som hindrar mig i alla fall. Måste sitta och göra klart temaarbetet till imorgon till svenskan. För då ska det vara inlämnat och så ska vi få igen det och rätta till de fel vi fått.


Kan berätta något lite roligare, än skolan! Men det här hände i skolan, utanför mitt skåp.

Jag skulle låsa upp skåpet och ta ut de jag skulle ha till min första lektion. La nyklarna i jackan tog av mig väskan. La in allt i skåpet utom de jag inte skulle ha med mig från skåpet, lägger ner det på golvet. TAR av mig jackan och hänger in den i skåpet och GLÖMMER att ta ut nyklarna ur jackfikan! F*TTA, tänkte jag! Aja, få väl gå och kolla om vaktmästaren är här. Går och prata med lärare, som inte vet.. men gud hur ska jag göra tänkte jag? Gick till receptionen och fråga hur man få tag på dem. - Ja, jag kan ringa till de och se vart de håller hus. - Ja tack! sa jag. Så  nu har jag knipsa låse. Hur hade jag annars tagit mig till idag!?

Av Lindgren - 27 oktober 2010 07:01

RANDOM rubrik!

Hör verkligen inte ihop med texten   


Vaknade först halv sex, sen somnade jag om. Vaknade igen halv sex. Låg och vred mig i sängen 10-15minuter. SKÖNT!   

Idag börjar jag 8.20 och går fram till 15.20 Jag har Reiligon, Engelska och Svenska. Så dagen kommer att gå undan. Igår bestämmde vi oss far att göra raggmunkar imorgon (idag)! Så IDAG blir der raggmunkar till middag. Mums, längtar verkligen tills jag kommer hem efter skolan   

Av Lindgren - 26 oktober 2010 21:16

Nu är det dags för frågestund!

 

Bara seriösa frågor, TACK!

Det bara att du fråga,

kanske du ha mer än en fråga?

Men se så SKRIV, så svarar jag!

Av Lindgren - 26 oktober 2010 19:41

Sitter och äter kvällsfika nu och framför mig står. Jucie glas, riskaka och två ägg. MUMS! Idag har jag inte alls gjort så mycket.



Men de jag måste verkligen göra, är att ta och SKÄRPA och ta tag i svenskan på ALLVAR! Eftersom jag har dyslexi så blir Historian mycket svårare! Så jag fot till Rektor och pratade med h*n och då tog hon bort det, så nu ska kunna klara av Engelskan!


Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards