Alla inlägg under oktober 2010

Av Lindgren - 12 oktober 2010 13:21

Det var skönt att sitta ute idag och ta en varmkaffe kopp tillsammans med en ciggaret i handen och en tidning att läsa. Så jag satte mig nyss ute en stund och satt och luddra egenom Teknik magasinet, tillsammans med Rocky som låg och solade.

Det var riktigt skönt med solen i ansiktet! Inge snö än i alla fall!   


  

Av Lindgren - 12 oktober 2010 11:46

Nyss varit ute med Rocky. Det håller på att renovera en vägbit just där jag går min prommenad ut med Rocky, så det vart som en liten "omväg" att gå idag. Men inget som gör mig ledsen/sur precis. Men skönt och kallt var det ute!   


Idag sitter jag hemma under täcke och det bli varmt, sen bli det kallt.    Fy tusan! Hatar att vara sjuk, vill bli frisk och gå i skolan så jag klarar av engelskan! Det är den som är viktigast för mig just nu. Men sen har jag också svenska B, som jag också vill klara. Det är skit kul och läraren gör det roligare och det gillas STARKT!


Aja, har ju som sagt betsällt min maskerad dräkt. Ingen vet riktigt hur den ser ut. Men det är ju för att det är en hemlis.. Hehe! Men det kommer att komma bilder ut på fb efter använing! Hehe, är inte länge kvar till halloween! Den 23oktober, ska ta tillsammans med ett gäng sitta under tak och bara ha det allmänt trevligt. Men det gillar jag starkt   

Av Lindgren - 11 oktober 2010 22:34

Ska straxs ta och krypa ner under täcket och se The Ten. Ingen aning om vad den handlar om. Men det är tydligen en komedi och jag ÄLSKAR komedier.
Sen är ju saken den, kommer jag kunna sova efter den här? INGEN bleckaste anning. Men det lär jag ju märka   


Av Lindgren - 11 oktober 2010 20:24

Idag på skolan så klarade jag av två lektioner svenska och EN lektion av tre på engelska. Men jag hade ont i magen redan i början av skoldagen och det är fortfarande inte bra i magen! Jag mår illa och det känns som jag ska spy, men jag kommer inte de.

Hillar kände på min panna och jag har tydligen feber! F*N! Jag vill verkligen inte bli sjuk nu. Snälla jag har redan varit det en lång period. Jag vill verkligen inte nu. Snälla, jag orkar inte!   

Av Lindgren - 11 oktober 2010 12:10

Sitter på skolan och inte gör ett skit. Men ska sitta och vänta tills Engelskan börjar, börjar inte först klockan 13.10 eller om det var 13.20 Jag minns inte riktigt, men det går alltid att ta reda på så det löser jag utmärkt själv   Sen har jag de i FU*KING tre timmar! Hur ska jag orka? Jag ska ta och prata med yrkesvägledaren. Men hon verkade inte har tid just nu. Men har skrivit upp att hon ska ringa mig, så hon borde ju hitta mig i alla fall!


Har haft Svenska i ca två timmar. Har haft i magen, i de två timmarna jag satt där. Förstå inte varför heller? Håller jag på att bli sjuk igen, klipper jag f*n av mig allt hår! Typ raka skallen vad som helst.

Har funderat på att klippa mig innan julafton i alla fall. Så det är ju nu dags att kolla efter en frisyr jag vill ha tills dess. Ska prata med Hillar om han kan hjäla mig att leta!   

Av Lindgren - 11 oktober 2010 07:23

  Idag steg jag upp självmant vi tjugo i sju. Trodde först jag hade försovit mig, eftersom väckarklockan inte hade ringt på morgon. Men jag hade fel tydligen!

Jag vakna av att väckarklockan inte ens var ställd. Så jag har ju haft riktigt tur som vaknat utan väckarklocka idag och det känns skönt.


Idag är det måndag och det är låångdag, fy tusan för det. Men dagen brukar gå fort när halva dagen gått. Sen så har jag tre timmar engelska på eftermiddagen. Så det borde gå fort som vinden. Ska nämligen ta och ha prov om jag inte har missat det hela vill säga!


Men önska mig lycka till, så hörs vi efter skolan

Av Lindgren - 10 oktober 2010 21:33

Dags att göra iordning till sängs. Ska ta och hoppa in i en dusch innan, så jag är fräch till imorgon! Det är ju nämligen skola imorgon och jag går från klockan halv tio till tjugo över fyra, så det är ju ett tag.

Efter måndagen kommer tisdag, då efter skolan ska jag tvätta en massa kläder! FYF*N, vad jag hatar att tvätta. Har ju f*n legat en DÖD groda där nere   


Det här har jag inte berättat! Har beställt och betalat min maskeradklädsel som jag ska ha till halloween. Men jag kommer inte lägga ut några bilder på den först jag har använt den. Hehe, kanske verka lite taskig nu. Men tycker att ni kan hålla er tills dess!   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards