Alla inlägg under september 2010

Av Lindgren - 15 september 2010 21:25

Sitter och inte gör så mycket! Men hade ändå tänkt skriva ett inlägg..


Har suttit lite lätt med engelska idag tillsammans med Hillar. Vi är ungefär lika "bra" i engelska båda två. Men det funkar, annars finns ju faktiskt google översättning!

När jag går och lägger mig ska jag plugga på religionen och försöka komma in lite mer i det, eftersom jag har prov imorgon också! Så då är det ju viktigt att plugga..


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


Kan också göra en frågestund om ni skulle vilja det!

Vad skulle ni helst vilja veta om mig?

Ta chansen nu isåfall!  

Har ALDRIG haft det i någon av mina tidigare bloggar, så varför inte göra det nu istället?   

Ni kan ställa vilken fråga ni än vill! Men om det är FÖR personligt, kanske inte just DIN fråga kommer att komma upp!

Men tack om du frågar i alla fall



Av Lindgren - 15 september 2010 20:07

Sitter och ser The Simpsson tillsammans med Hillar. Ska poppa popcorn medans det är reklam på tven. Så ska vi sitta och mysa fram tills dess!


Har verkligen saknat våra ensamma kvällar tillsammans. Så idag tycker jag själv att det blir mindre dator och mer mys tillsammans med den jag verkligen älskar   


Imorgon är det sista dagen på skolan för veckan och då ska jag faktiskt ha ett prov i religion! Kommer inte hinna klart historian från idag till imorgon, så det bli att säga till läraren att jag kommer att måsta skjuta upp det till nästa vecka, annars hinner inte jag   

Av Lindgren - 15 september 2010 18:48

Gud så skönt att vara hemma igen! Har varit på skolan och var där fram till tre, fick sluta tjugo minuter tidigare. Men det gav ingenting kan jag då bara säga er. För jag var inte så himla peppad på att gå från skolan in till stan, gick kanske bara 500m från skolan och till en busshållplats, var faktiskt tänkt att jag och en kompis skulle samåka till Hamn. Men hon mådde så himla dåligt så hon for hem efter första lektionen hon hade. Ingen fara med det tycker jag!


Sen efter skolan och jag satte mig på bussen som skulle gå till Hamn, så ringer mamma min och frågar vart jag är. - Sitter på bussen som åker förbi gamla öob just nu. - Hoppa av bussen så plcokar jag upp dig istället. För jag är just bakom bussen   

Hoppar av och mamma plockar upp mig och vi åker till Hamn, direkt vi kommer hem till Hamn. Så går vi in på bibloteket och RÖSTAR!

Efter de så ringer jag Hillar och berättar vart jag är och när vi ska skjutsa hem mig igen. Så jag var väl hemma kring ca 18 - 18.30


När vi kom fram till Kåge då fråga mamma när hon skulle få låna Rocky, så sa jag - Varför inte idag? Så hon tog med sig han till Hamn så får han stanna där fram till på fredag eftermiddag. Är ändå ledig fredag så det är bara hon kommer då hon känner för att lämna tillbaka han.

Efter de farit så sitter Hillar och äter middag och ställer ner talriken på golver och ropar, - Rocky! Då tro han att han är hemma och ska få slicka ur talriken som han ställt ner! Hahha!   

Av Lindgren - 15 september 2010 08:07

Kanske inte hinner skriva så himla mycket! Men jag vakande av att väckarklockan ringde klockan halv sju och sen hade man ju ställt väckarklockan på mobilen också! Irriterande!

Jag ville ju ligga och mysa ett tag, men fick i alla fall göra det i en halvtimme ungefär. Det är något jag gillar starkt!


Idag fara till min kära mor och förtidsrösta! Jag är nervös över om jag kommer välja fel parti eller inte.   Men det är mitt val jag bestämmar hur jag vill ha min framtid ingen annans!

Sen få vi se då jag kommer hem ifrån henne! Har ingen aning vilken tid det blir.


Av Lindgren - 14 september 2010 21:06

Tro jag ska ta och sätta mig och göra engelskläxa istället för att sitta och se dum ut framför datorn och hänga. Ska istället tillbringa kanske en halvtimme, timme med engelska istället. Måste ju tänka på mina studier också!


Imorgon är det skola! Nja, vet inte riktigt om jag längtar dit.. men men, jag måste ändå dit och plugga och så måste jag ju faktiskt tänka på mina betyg!

Inte för jag vet om man få betyg/siffror. Men något av det måste man väl få eller?

Aja nog om det!


Ska ta och sätta mig med engelskan, innan jag gör det ska jag faktiskt ta och göra kvällsfika och sedan rycka Hillar till att hjälpa mig med engelskan!

Gör som ja; Storkvällsfika sedan mycket kramar och sedan, EN GOOOD godnattsömn   

Av Lindgren - 14 september 2010 19:31

Kollade lite grann på Bonprixs hemsida och kollade efter en ny vinterjacka till vintern. Men jag hittade två andra saker jag skulle vilja skriva på min önskelista   


    

De kanske se likadana ut! Men det är faktiskt en tröja och en tunika.


Börja ha lite byxor i min garderob, men det ska jag också kolla lite efter! Kommer kanske bli en ganska lång önskelista för mig i år! Men man får ändå inte ALLT på sin önskelista. Man kan ju alltid få drömma   

Av Lindgren - 14 september 2010 16:15

Kom hem för en timme sedan!

Jag har så mycket jag kan berätta idag faktiskt   När vi kom fram till Munkviken delade vi in oss i olika grupper (vi fick inte bestämma själva!). Efter vi delat upp oss och hittat våran grupp så gick alla upp för att sätta sig och prata tillsammans.

Sen ropade lärarna i de olika grupperna sin siffra. Så jag gick självklart till min gruppcoach som var nummer ett! Våran grupp bestog av 4tjejer och 2killar, starka karlar hade vi i alla fall   Vi gjorde en massa övningar, tyvärr hann jag aldrig ta kort på någon av stationerna.


Klockan tolv var det lunch ända fram till klockan ett. Medans vi åt, så var det en i någon grupp som ropade, mitt i matsalen, - EN RÄÄV!!!

Efter vi ätit och tagit våra rökpauser, så såg vi räven ett antal gånger (hann självklart ta kort!), men lekarna höll igång, men det var andra lekar, t ex. Basket, Kubb osv.

Men jag hängde med ett gäng som hette "Göra-ingenting-gruppen". Hahha! Va hade i alla fall kul ändå   


Sen föresten så tog jag en massa andra roliga och kanske mindre roliga, men ändå; Fota tycker jag verkligen är KUL!

Lägger ut lite bilder på det jag mest tycker va "värt" att lägga upp! Vill inte lägga upp alla bilder från dagen direkt   



     


Vi lekte en massa och stojade på för fullt! Var ju också tvungen att dricka lite energi dryck för att hålla mig vaken!

Men jag hade en riktigt trevlig dag i alla fall och det hoppas jag, alla hade som var där. Ni som INTE var där, NI har veerkligen missat något!

Av Lindgren - 14 september 2010 09:00

Just nu kanske om jag inte har fel på tiden, är jag i Munkviken tillsammans med klassen och en massa andra.


Kommer att blogga mera då jag kommer hem, för som ni förstår är jag inte på skolan! Utan jag sitter/står säkert och lyssnar på en lärare/info eller något dylikt.

Kan skriva mer om dagens händelse då jag kommer hem. För då har jag säkert mycket att berätta.


Hare så bra så hörs vi senare idag!   

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards