Alla inlägg den 28 september 2010

Av Lindgren - 28 september 2010 22:25

Stod i köket och gjorde nyss min lunchlåda som jag ska ha imorgon! Det vart kanske en konstig blaning, men jag älskar allt jag har i den.

Matlådan imorgon består så mycket som av; Kasler, spagetti och grönsaker!   


Jag älskar kasler, både att har det på macka och i brunsås.

Jag älskar spagetti, skulle kunna bara äta det med lite krydda och liten smörklick.

Jag älskar grönsaker, tycker det är gott, samt är det också nyttigt.


Nu kanske min mamma blir förvånad! Bruckar faktiskt äta "torr" mat. Men det gör jag faktiskt inte nu längre. Hillar var det som fick mig att äta brunsås!


Av Lindgren - 28 september 2010 21:03

Sitter och väntar på att torkumlaren ska bli klar, så man få vika tvätten och ta och gå och lägga sig! Tycker det är jobbigt att gå till granhuset för att tvätta. Skulle vara mycket bättre om man hade en i lägenheten och kunna tvätta när man vill!


Idag efter skolan så skyndade jag mig att köpa två i en packet leggings! Behöver det verkligen. Har ju fortfarande inte använt vissa av mina nya kläder i min garderob. Men det ska jag ändra på imorgon skulle jag nämligen tro! Har mycket kläder att välja mellan i min lilla garderob! Men tycker inte om att ha dem och visa i allmänheten!


Nu vet jag verkligen, vad jag önskar mig då jag fyller år! det är vissa av bilderna, jag lagt ut under födelsedag/önskelista. Ska visa er bilderna här och nu:


         


Nu mamma! Nu vet du EXAKT vad jag önskar mig, det är ju inte heller länge kvar tills jag ska till Stockholm tillsammans med mamma och hennes kompis A! Bara ynka tre dagar kvar ju! Fatta att tiden har gått fort   Men det gillar jag!


Av Lindgren - 28 september 2010 16:19

Jag vet inte vad jag vill äta till middag. Har suttit och funderat nu en en timme och min mage börjar bli hunrig! Men måste hitta på något förr eller senare. Men det kommer, måste bara få tänka ut något bra.


Imorgon är det onsdag, efter det torsdag och efter skolan på tosdag, ska jag till mamma och sova där till fredag. Sen bär det av till Stockholm och Findlandsfärrja! Tusan vad man längtar dit   

men ett problem! Vad ska jag stoppa ner i resväskan ner då? Måste ju tänka på det också. Hmm! Fundera i alla fall på ett par underkläder sen har jag som inte kommit längre. Tro jag få gå naken. Nej, men nog f*n ska jag komma på det. Men det blir väl sista minuten som vanligt!

Av Lindgren - 28 september 2010 06:46

Godmorgon läsare!   

Vakande för en timme och en kvart sedan. För jag skulle upp och in i duschen på morgon. Så skönt att duscha, när man är skit trött. Något jag rekomendera. För man blir piggare, i alla fall jag.


Kollade i min hunds öron, för jag och Hillar satt och rengjorde dem med en salva som vi köpt på apoteket och det verka bara bli rödare.Men vi gjorde det ju igår, så det kanske inte är så himla konstigt! Men hoppas det går ner, senare idag? Eller någoin dag fram över! Jag får i alla fall hoppas det.Men man kan inte vara 100% säker på det heller.


Idag ska jag tvätta efter skolan. Eftersom jag ska till Stockholm på fredag klockan fyra på morgon, så far ju jag nämligen. Så jag hinner verkligen INTE tvätta någon annan dag, om det ska hinna vara torrt till torsdag.

Måste packa idag eller imorgon. Men tro jag ska försöka göra bort det idag, då jag tvättat klar. Det är det viktigaste, men också det svåraste! Vet inte vad jag ska ha med mig ner. Men jag kommer alltid på något!   

Ska INTE fylla väskan som jag gjorde sist jag var ner, för jag vill gärna kunna stänga väskan när vi åker. Men kommer ha en trevlig helg, tillsammans med tjejerna! Kommer inte vara de minsta tråkigt, jag känner det på mig.   








Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards