Alla inlägg den 24 september 2010

Av Lindgren - 24 september 2010 21:36

Har inte ens fått en ända lugn minut. Men nu äntligen få jag sitta ner och skriva lite.

Har tagit lite bilder på vad vi har handlat och fått av pappa min, så det blir inte så mycket mer skrivning.


12-13 Var med Hillar på hans skola.

13-16 Stan, shoppade ett par byxor!

16-18 Hemma hos pappa och kollade igenom saker, som jag och Hillar skulle få.

18-20 Handlat på solbacken.


                        

Av Lindgren - 24 september 2010 10:24

Namn: Carina "KiKki" Lindgren.
Bor - Skellefte.
Syskon - Rickard, Emil, Albin och William, + 5.
Ålder - 19, 20 i oktober.
Född - 1990.
Ögonfärg - Blå/Grön.
Längd - Ca 166 cm.
Sko storlek - 38-39.
Höger eller vänsterhänt ? Högerhänt.
Stjärntecken - Våg.
Hårfärg - Mörkbrunt.
Födelseort - Skellefte.


DAGENS..
Låt - Vildängel - Silverfisken
Saknad - ElviraVinblad! <3
Kläder - Mjukisar, t-shirt och tjocktröja!
Smink - Puder, mascara, eyliner osv. 
Underkläder -  Lila, orange. 
Mat - Kaffe, riskakor med ost på.
Köp - Ingentning!

Göra sen - Koka kaffe

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Nej! Men skiva och torka, tillsammans med pappa.
Tycker du om godis - Absolut!
Hur många gånger i veckan äter du godis - Inte ofta.
Äter du oftast nyttig mat - Försöker!
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej, har inte självförtroende!
Är du nöjd med ditt förnamn - Nej.
Du tycker att du själv är smart- Inga kommentarer.
Vad är det sämsta hos dig - Självförtroendet!
Vad är det bästa hos dig - Glädjespridare!
Har du bra självförtroende - Nej.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- För mycket!
Du tycker om att vara med tjejer - Ja!
Känner du dina grannar - Nej, faktiskt inte så bra. men pratar med dem typ, varje dag!

Av Lindgren - 24 september 2010 09:49

GUUUD vad jag längtar, är bara en vecka kvar till jag tillsammans med, mamma och en av hennes veninor ska bila ner till Stockholm! Sen blir det att plocka upp en kompis till nere i Stockholm, sen väntar jag bara på mer äventyr, där nere!

Jag ser verkligen fram imot att fara ner och shoppa och ha det allmänt trevligt tillsammans, med de jag ska vara med den helgen.

Var länge sen det "bara" var jag och mamma som åkte på "semester" tillsammans. (Inte BARA jag och mamma, utan andra också!)


Jag kommer i alla fall att shoppa i massor när jag kommer ner! Sen när jag kommer hem på söndag morgon/kväll (Ingen aning, när jag är hemma), så kanske jag ska fota mina plagg och lägga ut dem på bloggen!

Men de lär ni ju märka om det händer eller inte! För som sagt, jag är dålig på att komma ihåg vad jag skulle göra. Men men, jag kommer på de förr eller senare.


Men men, hare så bra mina kära läsare! Lämna gärna en kommerntar eller två? Eller ni kanske ha en fråga till mig som ni vill jag ska svara på? SKRIV DÅ!

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


    

Av Lindgren - 24 september 2010 09:21

Godmorgon kära läsare!   Har nyss druckit upp mitt kaffe, de är därför jag inte skriv först nu. Haha!

Idag vaknade jag med "Vakna med the voice"! Skönt att vakna med lite musik på morgon. Inte någon störrande signal på mobiltelefonen eller något liknande.   


Idag har jag inte alls gjort mycket. Eftersom det är fortfarande morgon och då gör man inte så mycket. Man tar det mest lugnt och vilar i sängen, men jag steg upp klockan åtta idag. Det kändes faktikst jobbig, men jag lyckades i alla fall.


Jag är fortfarande lite kraslig idag. Men ska till solbacken ändå! För vi måste handla in mat till kyl och frys, för det ser lite tomt ut.


Nej, nu ropar min mage efter mat! Så ska ta och stoppa i mig något i magen, så inte den blir sur som igår!

Men har det så bra mina kära läsare   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards