Alla inlägg under september 2010

Av Lindgren - 19 september 2010 00:41

Har nyss sett en film som heter Camp Rock tillsammans med Hillar och Rocky, självklart! Ligger tillsammans under täckena vi har i sängen och bara lyssnar och prata lite och berättar att det här är bra, osv!


Vi ska ta och börja klä på oss och ta en kvällpromenad ut med Rocky. Efter det kanske vi kommer göra lite kvällsfika och sedan blir det att se nästa film vi har på våran "lista" och den heter så mycket som Camp Rock 2.

Haha, det viste ni väl inte?


  

Av Lindgren - 18 september 2010 21:24

Medans det var reklampaus, så satte vi igång med att banka lite mer på våra väggar.

Vi satte upp klockan just ovanför datorn, så det skulle vara lättare att titta på klockan. Istället för att gå fram till en dator och titta på lilla klockan nere till höger på dataskärmen!

Sen satte vi också upp en till tavla ovanför sängen   


Så här ser i alla fall klockan och tavlan ut:

      

Av Lindgren - 18 september 2010 18:02

Har hittat lite mer kläder inne på Bubbleroom! Som sagt det är ju inte alls länge kvar tills jag fyller år, då då är det ju dags att lägga ut lite bilder på det man önskar sig   


Toppar:

        


Leggings:

      


Övrigt:

    


Har hittat mer än så här. Men tyckte i alla fall det här räkte! Om ni skulle vilja ha något av de här plagen/plaget? Tryck på bilden så kommer ni till den DIREKT!

Om jag skulle få i alla fall välja en av vardera kategori en sak, så skulle det ha varit; 

Toppar: Den första bilden, alltså den svart/vita.

Leggings: Den i mitten med blommor på. För att det skulle följa med 2par.

Övrigt: Mössan!

Av Lindgren - 18 september 2010 14:58

Vaknade klockan tolv och hade en liten Rocky liggandes på min fot då jag vaknade.


Innan jag skulle få dricka kaffe, var jag "tvungen" att gå till ICA och köpa mjölk. När jag köpt mjölken började det smått regna. När jag just skulle gå in i lägenheten så började det bara ösa ner med regn! Vilken tur jag egentligen hade   

Vill faktikst inte bli blött och sjuk, men huvudvärka har man igen. Det gillas inte alls! Det känns som att någon slår på mitt huvud just nu.


Av Lindgren - 17 september 2010 18:41

Ska snart ta och hoppa in i duschen och fixa håret osv.

Sen efter de ska vi ut till S och vara allmänt trevliga. Dricka ett eller två glas vin och kanske sitta och spela lite kort spel! Känner att det kommer bli roligt och sen kommer de säkert bli trevligt med nya ansikten.


Blir kanske någon bild upplagd när jag kommer hem, beror på om jag fått med mig kameran. Eller om jag ens kommer ihåg att ta kort   

Men ha en sådan trevlig dag, medans jag ska ha det super trevligt!

Av Lindgren - 17 september 2010 17:36

Nu är det dags att vila!

Har donat i lägenheten i ca en timme. Vi har satt upp fläkten, medans vi gjorde de "råkade" vi få en kyss av den medans vi skulle sätta upp den! Djä*la fläkt, djä*el!!

Sen efter de ville jag fortsätta. Så då satte vi upp lite tavlor vi hade här hemma också, medans vi lixom håller på! Hallå, jag tycker man inte han sluta mitt i allt ju   


Tog ingen bild före vi började, tyvärr Men så här ser det i alla fall ut nu!

Har inte satt upp kupan till fläkten! Men hallå, fläkten är i alla fall uppe.

Lite snygga tavlor, som jag hittade i garderoben! Varför ska inte de få synas?


  


      



Så vad tycker ni om vårat arbete idag?

Själv är jag jätte nöjd! Sen slipper jag tänka mer på att det kommer vara varmt i lägenheten. Minns när våran golvfläkt pajjade och vi klagade som tusan! Haha, en dag att minnas. kommer i alla fall inte glöma den här sommaren, för det har varit så himla varm i sommar!

Av Lindgren - 17 september 2010 14:51

Äntligen är Rocky hemma! Har saknat han enormt mycket bara för de här ensamma två dagarna utan han var trist, men samtidigt skönt!

  


Just nu ligger han på golvet och vilar, eller så tror jag han väntar på att husse ska komma hem. För de har jag gjort heladagen!

Ända sen jag vakna har jag suttit och väntat på att Hillar ska komma hem. Han är hemma nu ca klockan 15.15, åker buss ifrån stan klockan tre och det tar ungefär en kvart - tio minuter för bussen att ta sig hit.

Först hade han tänkt "smita" redan vid två, men då kom läraren hans och pratade med han om lite allt möjligt. Fick också tjuvlyssna på vad de sa   Men det var inget intressant för mig tycker jag!


Ska ta och fortsätta kolla lite på kläder och mobiltelefoner, har som sagt önskat mig en ny mobil sen förra året. Så få se vad jag hittar för mobil jag är sugen på. Jag ska i alla fall ha en Sony Ericsson! Kommer inte skaffa en samsung eller nokia!

Av Lindgren - 17 september 2010 13:41

Snart kommer min efterlängtande "bäbis" hem efter att fått vara hemma hos "mormor"! Jag har saknat han för varje minut jag varit utan honom och snart är han hemma igen.

Lillebror E ringde och frågade om jag var hemma, självklart vart skulle jag annars vara?

Men i alla fall så kommer han hem, sen kanske efter en till två timmar efter åt, så kommer det bli en full familj igen   


PS. Ni har väl inte glömt bort att ställa frågor till frågestunden? Känns onödigt att svara på 2-3frågor. Men skulle bli glad om ni frågade flera frågor på en och samma gång.
Kanske är något ni skulle vilja veta om mig som jag inte har berättat?

Men som jag sagt, om det är för PERSONLIGT så kommer jag självklart inte svara på just din fråga!

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards