Alla inlägg den 25 september 2010

Av Lindgren - 25 september 2010 23:11

Jag funderar på att permanera håret! Jag och Hillar satt och pratade om det alldeles nyss. Han sa att jag ska ta och fundera om jag verkligen ska klippa mig eller permanenta istället.

Så nu funderar jag verkligen! Men jag vet inte riktigt själv vad jag vill   


Här är i alla fall bilder på när jag tog ut flätan i håret. Tyckte det vart väldigt fina bilder!

Vad tycker ni? Tycker ni jag ska permanenta mitt långa "fina" hår? Själv vill jag egentligen klippa mig. Men bilderna få mig att fundera


        


Av Lindgren - 25 september 2010 21:30

Kollat lite på skor och lite kläder. Men med tanke på att det snart är vinter, så letade jag mest efter vinterskor! Men de finns inte så mycket i min still tycker jag. Men hittade i alla fall några skor jag skulle kunna tänka mig vilja ha!

Kollade på dinsko.


     


Till min mamma!

Om du kollar på det här, så vet jag att du kommer säga:

Men du har ju redan de där begia skorna, fast i svart.

Nej, för det här är samma modell på skor. Men det här är de som har lågt "skafft" som sagt.

 

Lite kläder jag har också kollat på, som jag är sugen på att köpa/få!

Klicka på bilderna, så kommer ni till just det klädesplagget.


  

Mys

Av Lindgren - 25 september 2010 20:05

Har nyss suttit ungefär i en timmer tillsammans med Hillar och sett på The Simpsson. Tycker det är ett roligt program. Kan se det om och om igen. Men det är som alltid "nya" serier tycker jag.

Så vi har suttit här i som sagt en timme och myst framför tven. Men en cider i handen och chips och dip. Nu väntar vi bara på att R ska komma hit och sedan så vet jag inte riktigt vad som händer. Men det lär jag märka då!

Hare så bra, så hörs vi kanske senare ikväll!   

Av Lindgren - 25 september 2010 16:59

  

Av Lindgren - 25 september 2010 11:29


  


Det starka minnena som jag fick av dig,
kommer att leva vidare, inom mig.
Allt du lärde mig finns ännu kvar,

det inte du tar med till din grav.
Farfar saknar dig, var eviga dag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards