Alla inlägg den 20 september 2010

Av Lindgren - 20 september 2010 19:01

Tänkte bara berätta vad jag har ätit idag, medans jag varit hemma. Har ju också gkort en massa tråkiga saker idag, men det tror jag eller kanske ska säga hoppas jag, att jag har sagt till er redan.


Ida på morgon gjorde jag något enkelt. Tog kansk MAX fem minuter att laga och det är EN MASSA grönsaker! Jag ÄLSKAR grönsaker. Skulle kunna nästan kunna leva på det.


 


Sen till lunch åt jag nudlar. Middag åt jag pasta och köttfärsås! Myms, så gott det var. Behövde bara koka upp pasta, för köttet var redan gjort, så det värmde jag bara i ugnen.



Sen nu ikväll bli det mys framför tven med chips och dip. Ser just nu "Biggest loser". Det är ett rikigt bra program tycker jag.

Hur svårt kan det vara att "laga" den här "måltiden"?


 

Av Lindgren - 20 september 2010 17:32

Var nyss på ICA och BARA skulle handla ciggareter. Sen såg jag en skylt där det stog 1kr för dip! Jag tänkte varför inte? Kan ju äta lite chips idag eftersom jag varit så duktig och städat och tvättat.

Så såg jag att det var en krona för max 10st dip. Jag tänkte varför inte ta tio då och kanske blanda ihop de tillsammans med köttfärs? Kan funka, eller så funka det inte alls. Men tyvärr så fanns det bara två smaker   Annars hade man ju haft mer att välja mellan!

Men men, kan inte få allt man vill ha.

Av Lindgren - 20 september 2010 14:08

Sitter fortfarande och tvättar. Åå!    Att jag inte kollade om den ena maskinen var igång, för den stora överröstar den mindre tvättmaskinen, så jag hade tydligen inte starta den! 
Aja, det är sånt som händer. Få väl vänta en extra timme på att all tvätt ska vara klar.

Men men, alla gör ju misstag i våra liv!

Av Lindgren - 20 september 2010 11:46

Ni har väl fortfarande inte glömt att jag har frågestund? Har inte många fråger att svara på så det känns fortfarande meninngslöst att svara på den/dem!

Vill gärna ha flera frågor! Så kom igen och ställ frågor som du kanske inte vet om mig!   


Ska snart ner till tvättstugan och starta två maskiner. Tråkigt att tvätta när man är sjuk, men det måste ju göras någon gång.

Innan jag satte mig vid datorn och hann spela en stund innan bloggandet, så dammsugade jag vardagsrummet och köket. Går fort när det bara är en etta   

Av Lindgren - 20 september 2010 10:17

Idag blir det ingen skola alls. Var förskyld igår och vill inte gå till skolan och smitta ner alla andra. Men jag kommer tillbaka imorgon! Har inte tänkt vara hemma hela veckan.


Idag har jag sovit 4timmar och steg upp klockan sju. Orkade inte göra ett piss på morgon! Hjälpte mest Hillar med elementen idag. För tydligen så funkar alla, förutom badrummets element och så ska det inte vara! Jag tycker själv att det ska vara varm i badrummet. Det tycker jag är viktigt i alla fall.

Har nyss varit ut med Rocky och gott morgon prommenad tillsammans med han. Men han har börja med "dumheter". Morrar och låter som han ska bita andra hundar i rumpan eller nått liknande. Han kanske testar mig, men han gör inte det när jag går tillsammans med Hillar. Varför vet jag heller inte själv.   


Aja mindre om det. Ska ta och göra lite mat i magen nu så jag inte sitter och svälter. Ne skojar bara! men ska i alla fall ta och få i mig något.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Carina Lindgren och bor en bit utanför Skellefteå. Lite om mig då, jag är 21 år och GRAVID. Beräknad i Juli månad 2012.

Min sambo Jimmy och jag blev EN den 26/3 -11, en stjärna i våra liv är vår katt Mysan.

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Hur många barn har du? Vare sig du är man/kvinna!
 5 eller mer
 4
 3
 2 eller mindre
 Väntar barn..
 Har inga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards